برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبار‌ستیزی در حوزه هنری لرستان
کد خبر: 3589286
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع استکبار‌ستیزی در حوزه هنری لرستان

گروه فرهنگی: نمایشگاه آثار کاریکاتور آرش فروغی هنرمند برگزیده هنر انقلاب در بخش هنرهای تجسمی چهارشنبه، 23 فروردین در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، این نمایشگاه چهارشنبه، 23 فروردین با حضور امیدی‌پور، رئیس حوزه هنری لرستان، آرش احمدی، قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز لرستان و میثم کشکولی، رئیس مؤسسه فرهنگی و هنری صاحب‌الامر و جمعی از هنرمندان تجسمی در نگارخانه مهر حوزه هنری لرستان گشایش یافت.
محمدحسین امیدی‌پور، رئیس حوزه هنری لرستان در این مراسم، گفت: کاریکاتور ازجمله هنرهای تاثیرگذاری است که می‌تواند پیام‌رسان هنر انقلاب به‌ویژه در عرصه‌های سیاسی باشد که ابعاد ترسیم کاریکاتور چهره ناتانیاهو توسط آرش فروغی در رسانه‌های صهیونیستی در سال گذشته به‌خوبی بیانگر این میزان از اثرگذاری است.
وی افزود: به همین منظور حوزه هنری لرستان گزیده‌ای از این آثار را با موضوع استکبارستیزی در قالب نمایشگاه هم‌زمان با هفته هنر انقلاب  اسلامی در معرض دید عموم قرار داده است.
یادآور می‌شود، مجموعه کامل آثار آرش فروغی به‌عنوان نخستین کتاب نفیس در عرصه کاریکاتور لرستان با عنوان «ریفورم» گرد آوری شده که به‌زودی توسط حوزه هنری لرستان منتشر می‌شود.
captcha