مدیران به آموزش و پرورش نگاه بخشی و جزیره‌ای نداشته باشند
کد خبر: 3532462
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
بیرانوندی:

مدیران به آموزش و پرورش نگاه بخشی و جزیره‌ای نداشته باشند

گروه اندیشه: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اولیاء دانش‌آموزان فرزندان خود را به صرف این‌که به مدرسه می‌آیند رها نکنند و مدیران به آموزش و پرورش نگاه بخشی و جزیره‌ای نداشته باشند؛ چراکه آموزش و پرورش مانند سقفی است که اگر چکه کند همه ما آسیب می‌بینیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، صیدمحمد بیرانوندی، نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، شنبه، سوم مهرماه، در مراسم نواختن زنگ آغاز سال‌تحصیلی سال 95 – 96، که در مدرسه غیرانتفاعی دخترانه آفرینش خرم‌آباد که تحت‌ عنوان «زنگ مهر و مقاومت» برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال‌تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس، گفت: ما در مملکتی زندگی می‌کنیم که توصیه دینی آن این است که ز گهواره تا گور دانش بجوی.
وی گفت: زنگ مدرسه یعنی عهدی با خویشتن و دیگران، سایر دانش‌آموزان و کل جامعه که این‌بار می‌خواهیم محکم‌تر و اصولی‌تر کار خو را آغاز کنیم.
بیرانوندی با اشاره به این‌که دانش‌آموزان همه با هم در این روز کار خود را آغاز کره‌اند اما در پایان یک نفر نفر اول است و دیگری نفر آخر، اظهار کرد: آن نفر آخر باید در نظر داشته باشد که اگر در روز آغازین کار خود را با تلاش و جدیت آغاز کند، او نیز می‌تواند در پایان نفر اول باشد.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: در گذشته می‌گفتند که تعلیم و تربیت با خوب خواندن و خوب نوشتن برابر است، اما در دنیای امروز می‌گویند تعلیم و تربیت برابر با تربیت شهروند خوب است.
وی خطاب به معلمین و دست‌اندرکاران امر تعلیم و تربیت گفت: ما کسانی هستیم که پیرو مکتب هستیم که دانش‌آموزان و فرزندان و انسان را امانت‌هایی در دستان ما می‌داند لذا باید مواظب باشیم که ناملایمات جامعه و زندگی ما را از انجام وظیفه خود مأیوس نکند.
بیرانوندی با اشاره لزوم همگام شدن مدیران اجرایی با استاندار، اظهار کرد: تعلیم و تربیت جایی است که ما باید گام‌هایمان را بلندتر برداریم و در این راستا بیشتر تلاش کنیم.
نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اولیاء دانش‌آموزان فرزندان خود را به صرف این‌که به مدرسه می‌آیند آن‌ها را رها نکنند و مدیران به آموزش و پرورش نگاه بخشی و جزیره‌ای نداشته باشند، چراکه آموزش و پرورش مانند سقفی است که اگر چکه کند همه ما آسیب می‌بینیم، لذا همه ما باید نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش داشته باشیم.
captcha