همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی در مشهد برگزار شد
کد خبر: 3447377
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
به همت ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی؛

همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی در مشهد برگزار شد

گروه اجتماعی: همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی روز گذشته با حضور جمعی از مسئولان خراسان رضوی و نهادهای مؤثر در حرکت عظیم زائران پیاده اربعین حسینی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، همایش بزرگ خادمان اربعین حسینی روز گذشته، 20 آبان‌ماه با حضور جمعی از مسئولان، خادمان و مدیران کاروان‌های زیارتی خراسان رضوی در محل حسینیه گلستان مشهد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و به منظور انتقال تجارب و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر میان دست‌اندرکاران این حرکت جهت خدمات‌رسانی بهتر به زائران پیاده حرم حسینی انجام شد، بیش از 300 میهمان از سراسر خراسان رضوی حضور داشتند.

علی محمد محمدی، مسئول جذب مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با اشاره به اهمیت پشتیبانی و حمایت از زائرین اربعین حسینی(ع) در این مراسم عنوان کرد: با توجه به حضور بیست میلیونی زائران پیاده در سال گذشته پیش بینی می‌شود امسال تعداد زائران به بیش از بیست میلیون افزایش یابد به همین منظور از تمام خادمان و مدیران کاروان‌ها دعوت شده است تا در قالب کمیسیون های تغذیه، جذب، پشتیبانی و کمیسیون حمل و نقل به بحث و تبادل نظر بپردازیم.

یادآور می‌شود، در پایان این همایش مسئولان سه کمیسیون تخصصی و کمیسیون‌های مربوطه معرفی و نتایج بررسی‌های این کمیسیون‌ها به حاضران اعلام شد.

captcha