«اسماعيل موسيوند»، حافظ لرستانی رتبه اول مسابقات قرآن روشندلان را كسب كرد
کد خبر: 2154042
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۸

«اسماعيل موسيوند»، حافظ لرستانی رتبه اول مسابقات قرآن روشندلان را كسب كرد

گروه فعاليت‌های قرآنی: «اسماعيل موسيوند»، از حافظان قرآن‌كريم استان لرستان موفق به كسب رتبه اول مسابقات كشوری قرآن‌كريم در رشته حفظ 20 جزء قرآن روشندلان شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه لرستان، در مرحله كشوری مسابقات قرآن‌كريم روشندلان كه از 17 تا 21 تيرماه به ميزبانی بابلسر برگزار شد، 21 نفر از برگزيدگان مرحله استانی مسابقات قرآن سازمان بهزيستی لرستان شركت داشتند كه از بين آنها «اسماعيل موسيوند»، از حافظان روشندل قرآن‌كريم استان لرستان موفق به كسب رتبه اول در رشته حفظ 20 جزء شد.
يادآوری می‌شود، «اسماعيل موسيوند» در سال 1344 در شهر آبادان ديده به جهان گشود و از سن شش سالگی به بعد ساكن شهر بروجرد لرستان است و از سن 16 سالگی به تشويق اساتيد خود و با گوش دادن به نوار، كل آيات قرآن را حفظ كرده است و اينك 20 سال است كه فعاليت قرآنی دارد و قرآن را به سبك استاد منشاوی حفظ كرده است.
وی از همان سنين نوجوانی علاقه زيادی به تحصيل در حوزه علميه داشت و همين عامل سبب شد كه وی تحصيلات حوزوی را نيز در كنار تحصيلات مدرسه‌ای‌اش دنبال كند و در حال حاضر در پايه يازدهم حوزه علميه مشغول تحصيل است.
اين حافظ روشندل قرآن كريم تاكنون هفت بار مقام نخست مسابقات حفظ و قرائت قرآن نابينايان كشور و يك بار هم مقام سوم كشوری نابينايان را كسب كرده است و علاوه بر اين در مسابقات قرائت قرآن كريم اداره اوقاف نيز طی 10 سال گذشته اكثراً موفق به كسب مقام اول كشوری شده است و در مسابقات حفظ و قرائت قرآن دانشگاه‌های آزاد و سپاه پاسداران نيز در سطح منطقه‌ای رتبه اول را از آن خود كرده است.
captcha