خادمان، اساتيد و پيشكسوتان قرآنی خرم‌آباد تجليل شدند
کد خبر: 1843462
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۷

خادمان، اساتيد و پيشكسوتان قرآنی خرم‌آباد تجليل شدند

گروه فعاليت‌های قرآنی: خادمان، اساتيد و پيشكسوتان قرآنی خرم‌آباد عصر يكشنبه، دهم آبان‌ماه تجليل شدند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه لرستان، در اين مراسم كه با همكاری مؤسسه قرآنی امام حسن مجتبی(ع) خرم‌آباد و معاونت اجتماعی فرماندهی نيروی انتظامی لرستان در محل سالن نشست‌های اداره كل تبليغات اسلامی لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، با اهدای لوح سپاس و هدايايی از 17 نفر از خادمان، اساتيد و پيشكسوتان قرآنی خرم‌آباد تجليل شد.
در اين مراسم كه جمعی از قاريان برجسته لرستانی نيز حضور داشتند، حجت‌الاسلام «رمضان تيموری»، از اساتيد قرآنی لرستان به بيان پاره‌ای فضايل و مناقب امام رضا(ع) پرداخت و گفت: سعادت و كمال انسان بستگی به شناخت وی از ائمه معصوم(ص) و قرآن دارد.
وی با اشاره به اين‌كه قرآن كريم تنها كتابی است كه نيازی به سواد ندارد، افزود: قاری بايد تلاش كند اخلاق و منش وی بر اساس تعاليم قرآنی باشد؛ در لرستان علما و خادمان قرآنی زيادی وجود داشته است كه می‌طلبد جوانان و نوجوانان را با زندگی و آثار علمی آن‌ها آشنا كرد.
وی در بخشی از سخنانش از عدم توجه به كتب دينی و مذهبی در استان انتقاد كرد و تصريح كرد: متأسفانه در اين استان آن‌چنان كه شايسته است به كتب دينی و مذهبی كه نوشته می‌شود، بها داده نمی‌شود.
در ادامه اين مراسم سرهنگ «بهمن نورالهی»، معاون اجتماعی فرماندهی نيروی انتظامی لرستان نيز گفت: نيروی انتظامی در رويكرد جامعه محوری كه دنبال می‌كند به اين نتيجه رسيده است كه در هر منطقه و محله شهر كه بحث اعتقادات مذهبی و جلسات قرآنی رونق داشته باشد، در زمينه پيشگيری از جرايم موفق‌تر هستيم كه در اين راستان نيروی انتظامی هر ساله مسابقات قرآنی و محفل‌های انس با قرآن را برگزار می‌كند.
وی افزود: نيروی انتظامی علاوه بر برگزاری مسابقات قرآنی برای كاركنان ناجا و همسران و فرزندان آن‌ها در زمينه برگزاری مسابقات قرآنی در سطح محلات استان نيز فعاليت دارد.
در ادامه اين مراسم از حجت‌الاسلام «رمضان تيموری»، «سيدمحمد شاهرخی»، «حسن‌رضا مرادی»، «سيدرضا جزايری»، «پيروز عزيزی»، «معصومه سيدی»، «آذر بانوزاده»، «مرواريد حسنوند»، «زهرا آزادی»، «منصور عالی‌پور»، «پروين زيدی»، «اعظم پاپی»، «سيدعباس پورهاشميان»، «ليلا كشوری»، «سيداسدالله شاهرخی»، «زهرا ثنايی» و «مصطفی اسكندری» به‌عنوان اساتيد، خادمان، پيشكسوتان قرآنی خرم‌آباد تجليل شد.
captcha