معرفی منتخبان مسابقات قرآن كريم اوقاف و امور خيريه شهرستان خرم‌آباد
کد خبر: 1842970
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۱

معرفی منتخبان مسابقات قرآن كريم اوقاف و امور خيريه شهرستان خرم‌آباد

گروه فعاليت‌‌های قرآنی: مسابقات قرآن كريم اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان خرم‌آباد با معرفی افراد برتر به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه لرستان، در اين مسابقات كه طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در رشته‌های قرائت، ترتيل، حفظ كل، پنج و 10 جزء در دو بخش شكوفه‌ها و بزرگسالان در محل حسينيه حبيب ابن مظاهر خرم‌آباد برگزار شد، در رشته ترتيل در رده سنی شكوفه‌ها «امين نيازی»، « رضا احمدی» و «سيدعباس موسوی» نفرات اول تا سوم شدند.
در ترتيل بخش شكوفه‌ها نيز «محسن قائدرحمتی»، در حفظ 20 جزء بزرگسالان «امين بهاروند» و «كيومرث ابدالی»، در حفظ 10 جزء «كاظم ابدالی» و در حفظ پنج جزء نيز «مهدی نريمانی» و «محمد علی‌زاده» نفرات برتر شناخته شدند.
در ترتيل بزرگسالان «وحيد كرمی»، «محمد عربان» و «سيداسدالله شاهرخی» به ترتيب نفرات اول تا سوم شدند.
در قرائت بزرگسالان «محسن ياراحمدی»، «سعيد ناصری‌نسب» و «محمدكريم ندری» و در قرائت شكوفه‌ها «مهدی پاپی»، «محمد عاشوری» و «رضا آران» نفرات برتر شناخته شدند.
در قرائت شكوفه‌ها «سيده شادی فاطمی»، «شيرين ياراحمدی» و «فريبا رستمی‌نژاد» نفرات اول تا سوم معرفی شدند.
در ترتيل بزرگسالان نيز «مريم ولی‌زاده»، بهاره اميدزاده» و «معصومه حسينی» افراد برتر شناخته شدند.
در قرائت بزرگسالان «مهتاب عيدی»، «صديقه سيفی‌دلی» و «زليخا سجادی»، در حفظ كل بزرگسالان «سيده طاهره موسوی» و «سميرا سپهوند»، در حفظ 20 جزء «سيده مريم ميرهاشمی»، در حفظ 10 جزء «افسانه موسيوند» و «محبوبه امينی‌ياری»، در حفظ پنج جزء «معصومه سپهوند»، «زينب بهادری» و «سميه مريدی» و در حفظ 5/2 جزء نيز «احترام رحمانی»، «فاطمه رضايی» و «مرضيه خشامن» نفرات برگزيده معرفی شدند.
captcha