سی‌وچهارمین دوره مسابقات تفسیر قرآن نهاجا برگزار شد
کد خبر: 1465390
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
مرحله مقدماتی؛

سی‌وچهارمین دوره مسابقات تفسیر قرآن نهاجا برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرحله مقدماتی سی‌وچهارمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نصیرالاسلامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: مرحله مقدماتی سی‌وچهارمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کارکنان پایور، وظیفه و دانشجویان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، صبح امروز، هفتم آبان‌ماه در تمامی یگان‌های این نیرو برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات به صورت همزمان و با اعزام نمایندگان اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی هوایی ارتش در تمامی یگان‌های تابعه این نیرو از ساعت 10 صبح برپا شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا اظهار کرد: در این مسابقات 650 نفر از کارمندان پایور، وظیفه و دانشجویان حضور داشتند که برگزیدکان به مسابقات سراسری نهاجا که از 20 تا 22 آبان‌ماه امسال در شیراز برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

نصیرالاسلامی یادآور شد: متسابقان این دوره از مسابقات براساس تفسیر جزء 17 قرآن کریم آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به صورت کتبی باهم به رقابت پرداختند.

captcha