آغاز نام‌نویسی جشنواره فعالیت‌های فرهنگی در لرستان
کد خبر: 1416605
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

آغاز نام‌نویسی جشنواره فعالیت‌های فرهنگی در لرستان

گروه اندیشه: نام‌نویسی جشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی استان لرستان در پایگاه اینترنتی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، جشنواره فعالیت‌های فرهنگی خودجوش جوانان مؤمن و انقلابی استان لرستان به‌مناسبت نام‌گذاری سال به نام «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» قرار است از سوی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه لرستان طی بهمن‌ و یا اسفند سال‌ جاری برگزار شود.

جوانان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان به نشانی www.lrjavan.ir و ثبت اطلاعات خود شامل نام و نام‌ خانوادگی، سطح تحصیلات، رشته تحصیلی، شغل و شرح فعالیت‌های فرهنگی برای نام‌نویسی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در رابطه با این جشنواره افزود: این جشنواره شامل تولیدات فرهنگی، فعالیت‌های فرهنگی در فضای مجازی، فعالیت‌های آموزشی در رشته‌های قرآن، احکام، هنر دینی، فعالیت های مربوط به نشر روزنامه، مجله، مطبوعات و فعالیت‌های تبلیغی و مذهبی جوانان است.

وی نمایش توانمندی جوانان و انتقال تجربیات، خلاقیت و ابتکار جوانان و همچنین معرفی این توانمندی‌ها به مسئولان را از اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد و گفت: ضوابط و فراخوان برگزاری جشنواره به‌زودی از سوی کمیته اجرایی این جشنواره تعیین و اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: جوانان علاقه‌مند به شرکت دراین جشنواره می‌توانند فعالیت‌های فرهنگی خود از جمله وبلاگ‌نویسی، فعالیت در فضای مجازی، اقدامات فرهنگی، آموزشی شامل موضوعات دینی و مداحی، آموزش هنر دینی، تولیدات فرهنگی، فعالیت‌های تبلیغی و هیئت‌های مذهبی، مقاله‌نویسی و نشر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

captcha