برگزاری همایش جوانان مساجد و محلات؛ گامی در راستای ارتباط بیشتر با نسل جوان
کد خبر: 1375311
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
رشیدی‌نیا بیان کرد:

برگزاری همایش جوانان مساجد و محلات؛ گامی در راستای ارتباط بیشتر با نسل جوان

گروه اندیشه: رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزاری رگزاری همایش جوانان مساجد و محلات لرستان را گامی در راستای ارتباط بیشتر جوانان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، بهرام رشیدی‌نیا،  رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با اشاره به  برگزاری همایش جوانان مساجد و محلات لرستان، این همایش را گامی در راستای ارتباط بیشتر جوانان عنوان کرد و گفت: این همایش قرار است هفتم اسفند امسال از سوی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌ فقیه لرستان به میزبانی دانشگاه این استان و با حضور سخنرانان و کارشناسان مطرح کشور برگزار شود.
وی با بیان اینکه طی چند سال اخیر برنامه‌های تأثیر‌گذاری از سوی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شده است، اظهار کرد: ایجاد مجمع مشورتی و همچنین برگزاری این برنامه‌ها از ابتکارات نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد بوده است.
رشیدی‌نیا برگزاری همایش شناسایی و تجلیل از جوانان برگزیده، همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی، برگزاری همایش فعالان فضای مجازی و ...را از جمله برنامه‌های برگزار شده از سوی مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد.
رئیس مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با بیان اینکه این همایش به‌عنوان گام اول در ایجاد شبکه جوانان محلات خرم‌آباد برگزار می‌شود، افزود: در این همایش جوانان فعال در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دینی، اجتماعی و ... حضور خواهند داشت.

captcha