14 جوان به عضویت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان درآمدند
کد خبر: 1336572
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸
به‌عنوان رابط؛

14 جوان به عضویت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان درآمدند

گروه اجتماعی: 14 جوان از 14 محله شهر خرم‌آباد به‌عنوان رابط به عضویت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد درآمدند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در نشست حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد که دیروز، 18 آذر انجام گرفت از بین جوانان شرکت کننده در این نشست که از مناطق مختلف شهر خرم‌آ‌باد و فعالان مساجد بودند 14  جوان به‌عنوان رابط به عضویت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد درآمدند.



حجت‌الاسلام میرعمادی در خصوص فعالیت این 14 جوان گفت: این 14 جوان از بین جوانان زیر 30 سال از 14 محله شهر خرم‌آ‌باد انتخاب شده‌اند و این افراد به‌عنوان رابط بین مجمع مشورتی و جوانان محله خود فعالیت می‌کنند.



وی اضافه کرد: این رابطان با جلساتی که با جوانان محله خود برگزار می‌کنند و در جلساتی که در مجمع برگزار می‌شود این مشکلات را مطرح می‌کنند تا مورد پیگیری قرار بگیرد.



نماینده ولی‌ فقیه در لرستان با اشاره به اینکه این 14 جوان هسته اولیه مجمع راتشکیل می‌دهند و به‌عنوان رابط در جلسات مجمع که بعد از این در دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند، ادامه داد: از کارهایی که این 14 جوان به‌عنوان رابط بین مجمع و جوانان محلات باید انجام دهند می‌توان به شناسایی جوانان توانمند، مؤمن و ولایی و مستعد، تکمیل فرم برای جوانان محله، جمع‌آوری سؤالات جوانان محله خود و دعوت از جوانان محله برای شرکت در همایش جوانان اشاره کرد.

captcha