«رویای نیمه شب» علامه حلی به تلویزیون رسید
کد خبر: 4211636
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
سعید سعدی:

«رویای نیمه شب» علامه حلی به تلویزیون رسید

یک تهیه‌کننده سینما و تلویزیون خبر داد: تصویربرداری سریال «رویای نیمه شب» به کارگردانی حسن‌آخوندپور به نیمه راه رسید.

«رویای نیمه شب» علامه حلی به تلویزیون رسید

سعید سعدی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ایکنا خبر داد: فیلمبرداری سریال تلویزیونی «رویای نیمه شب»  به کارگردانی حسن آخوند‌پور که با محوریت مهدویت جلوی دوربین رفته است، در شهرک غزالی ادامه دارد.
 
وی افزود: تصویربرداری این کار از 10 بهمن پارسال آغاز شده و تا اواخر مرداد سال جاری ادامه خواهد داشت. این سریال در 24 قسمت تولید می‌شود و در پس داستانی عاشقانه، بخش‌هایی از زندگی علامه حلی را تصویر می‌کند.
 
این تهیه‌کننده ادامه داد: «رویای نیمه شب» برای شبکه برون‌مرزی تولید می‌شود و قرار است از یکی از پلتفرم‌ها نیز پخش شود. این سریال جدا از زبان فارسی به عربی هم دوبله خواهد شد. این مجموعه علاوه بر شهرک غزالی در آبادان هم فیلمبرداری می‌شود.
 
سعدی تاکید کرد: بهاره افشاری، نادر سلیمانی، پیام احمدی‌نیا، روزبه حصاری، نسیم ادبی، سوگل طهماسبی، سعید شریف و... در این کار نقش آفرینی کرده‌اند و این سریال محصول سازمان فرهنگی هنری اوج است.
 
وی درباره علل ساخته شدن این سریال گفت: با توجه به ساخت آثار آخرالزمانی در غرب، نیاز است ما نیز در حوزه مهدویت کارهای تاثیرگذاری تولید کنیم. در این رابطه دست ما نیز باز است چون آموزه‌های بسیاری دقیقی در این رابطه داریم.
 
این تهیه‌کننده در انتها تصریح کرد: سریالی که می‌خواهد به موضوع مهدویت بپردازد باید با یک فیلمنامه بسیار قوی و خوب برای ورود داشته باشد تا کار تولیدی بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند وگرنه اثر سطحی هیچ کاربردی در این حوزه نخواهد داشت.

انتهای پیام
captcha