اعلام زمانبندی جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای
کد خبر: 4211406
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

اعلام زمانبندی جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای

زمانبندی برگزاری مرحله دانشگاهی و نهایی سی و یکمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام شد و بر اساس آن مرحله نهایی این جشنواره اواسط تیرماه برگزار می‌شود.

اعلام زمانبندی جشنواره قرآنی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای

مهدی زیدی، سرپرست دفتر فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت این دانشگاه گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مرحله دانشگاهی این جشنواره صورت گرفته و بر همین اساس اواخر اردیبهشت‌ماه این مرحله از جشنواره برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون چهار هزار و 300 نفر در این جشنواره ثبت‌نام کرده است، افزود: دانشجویان برای حضور در این جشنواره تا 25 اردیبهشت‌ماه که زمان آغاز مرحله دانشگاهی است مهلت ثبت‌نام خواهند داشت.

سرپرست دفتر فرهنگی و اجتماعی  دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تأکید بر اینکه جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت در 9 بخش و 31 رشته برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان در تمام 31 رشته این جشنواره از طریق ارسال اثر در مرحله دانشگاهی شرکت خواهند کرد. پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه، داوری آثار به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. 

زیدی بیان کرد: مرحله دانشگاهی که اولین مرحله جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه‌ای است طی روزهای 25 تا 27 اردیبهشت‌ماه به صورت مجازی و با استقرار هیئت داوران در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان همدان که محل برگزاری مرحله دانشگاهی و نهایی جشنواره است برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از داوری مرحله دانشگاهی از هر رشته 10 نفر به مرحله کشوری راه خواهند یافت، بیان کرد: در نهایت بیش از 300 شرکت‌کننده برای حضور در مرحله کشوری که اواسط تیرماه به صورت حضوری در همدان برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد. 

یادآور می‌شود، برگزیدگان مرحله نهایی این جشنواره به سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که مردادماه به میزبانی وزارت بهداشت(دانشگاه علوم پزشکی) برگزار می‌شود، راه خواهند یافت. در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان، نفرات برگزیده جشنواره‌های داخلی هشت دستگاه دانشگاهی شامل وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه جامع علمی و کاربردی حضور خواهند داشت. 

انتهای پیام
captcha