تبریز در امنیت و آرامش کامل است
کد خبر: 4211239
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی:

تبریز در امنیت و آرامش کامل است

تراب محمدی در پی شنیده شدن صدای مهیب در بامداد امروز، 31 فروردین‌ماه در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت گفت: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است. تبریز در آرامش و امنیت کامل است و مردم این شهر طبق روال عادی مشغول فعالیت‌های روزمره هستند.

تبریز، ائل گلی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، بامداد امروز، 31 فروردین‌ماه در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای به نام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شیء مشکوک شلیک کرده است.

با این حال هیچ‌گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و هم‌اکنون نیز شهر در آرامش کامل به‌سر می‌برد.

تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران به امنیت کامل در سطح این استان تأکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است. شهر تبریز همانند سایر روزها در شرایط کاملا عادی و آرامش به‌سر می‌برد.

وی در خصوص صدای شنیده شده در سطح کلانشهر تبریز افزود: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است و هیچ نفوذ ریزپرنده یا... رخ نداده است.

هادی نجاتی، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز نیز با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌های پروازی در این فرودگاه در شب گذشته گفت: از صبح امروز، 31 فروردین‌ماه پروازهای این فرودگاه به حالت عادی برگشت.

وی افزود: در زمان کنونی تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی تبریز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

نجاتی با بیان اینکه شماره تلفن گویای ۱۹۹ آماده پاسخگویی به مسافران در خصوص وضعیت پروازهای این فرودگاه است، اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز از طریق این شماره یا مراجعه به سایت این فرودگاه از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام
captcha