پویش دانشجویی «یک کار خوب، یک رد پای خوب» در شفت برگزار شد
کد خبر: 4211107
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

پویش دانشجویی «یک کار خوب، یک رد پای خوب» در شفت برگزار شد

چهارمین دوره پویش دانشجویی «یک کار خوب یک رد پای خوب» با محوریت خدمات آموزشی، بهداشتی، تغذیه‌ای و پوشاک در مناطق کم برخوردار شفت برگزار شد.

تقدیر از دانش آموزان روستای مژدهه شفت

محمودرضا ایزددوست، مدیر شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به برگزاری پویش دانشجویی «یک کار خوب، یک رد پای خوب»، اظهار کرد: چهارمین دوره پویش دانشجویی «یک کار خوب یک رد پای خوب» با محوریت خدمات آموزشی، بهداشتی، تغذیه‌ای و پوشاک در مناطق کم برخوردار شفت برگزار شد.

وی افزود: این پویش به همت کانون مهربانان سازمان دانشجویان استان و با همکاری امور قرآنی معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی گیلان و کمیته روابط عمومی هیأت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان در دبستان شهید رمضانعلی دارابی روستای مژدهه شهرستان شفت برگزار شد. 

ایزددوست گفت: در این پویش علی فضلی و پریسا رمضانی، اعضای دانشجویی شورای مرکزی سدای گیلان ضمن حضور در خانه بهداشت روستای مژدهه با زینب رضوی مهر، بهورز خانه بهداشت این روستا در خصوص مسائل بهداشتی و روان شناختی اهالی و دانش‌آموزان گت وگو کردند و همچنین در دیداری جداگانه روح‌الله ابراهیم‌پور، مدیر و معلم دبستان شهید دارابی روستای مژدهه در خصوص بررسی مسائل آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان و اولیای آنان گزارش‌هایی را ارائه کردند.

مدیر شعبه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان بیان کرد: در ادامه این دیدار به منظور افزایش روحیه و ایجاد شادی بین دانش‌آموزان بازی‌های بومی محلی توسط کوروش آتش‌افروز، کارشناس برگزاری بازی‌های بومی و محلی هیأت ورزش‌های روستایی برگزار و در پایان جوایزی به دانش‌آموزان اهدا شد.

وی با بیان اینکه در پایان هدایای خریداری شده توسط سازمان دانشجویان گیلان و همچنین هدایای جمع آوری شده توسط خیرین به دانش‌آموزان محروم روستا اهدا شد، گفت: کانون مهربانان سازمان دانشجویان گیلان در نظر دارد، پویش دانشجویی «یک کار خوب و یک ردپای خوب را در طول سال برگزار کند.

انتهای پیام
captcha