پیوست رسانه‌ای عفاف و حجاب تدوین و اجرا شود
کد خبر: 4210903
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰

پیوست رسانه‌ای عفاف و حجاب تدوین و اجرا شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: تلاش کشورهای بیگانه در موضوع عفاف و حجاب نوعی حمله به فرهنگ محسوب می‌شود که از جنگ سنتی پیچیده‌تر است در این راستا باید کار ایجابی به کار عملی پیوند بخورد و رسانه‌ها نیز پیوست‌های رسانه‌ای مورد نیاز برای رعایت عفاف و حجاب در جامعه را تدوین و اجرا کنند.

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی امروز ۲۹ فروردین ماه در مراسم روز ارتش اظهار کرد: تلاش کشورهای بیگانه در موضوع عفاف و حجاب نوعی حمله به فرهنگ محسوب می‌شود که از جنگ سنتی پیچیده‌تر است در این راستا باید کار ایجابی به کار عملی پیوند بخورد و رسانه‌ها نیز پیوست‌های رسانه‌ای مورد نیاز برای رعایت عفاف و حجاب در جامعه را تدوین و اجرا کنند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج نیز برای رعایت حجاب در جامعه کمک حال سایر دستگاه‌ها باشند و حرکتی جمعی در این خصوص انجام شود، گفت: تلاش برای رعایت عفاف و حجاب در جامعه ضروری بوده و همه نهادهای فرهنگی نیز باید پشتیبان این موضوع باشند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی توسط نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران، افزود: این اقدام چند پیام به دنبال داشت که نخستین آن‌ها تدبیر و شجاعت رهبر انقلاب است.

وی بیان کرد: در زمان پهلوی اگر کل ایران نیز اشغال می‌شد شاه مملکت حتی به آن اعتراض هم نمی‌کرد اما امروز کنسولگری ما را در کشور دیگر مورد هدف قرار دادند و در مقابل نیز ما پاسخ آن‌ها را با بزرگ‌ترین عملیات پهپادی دنیا و عملیات موشکی دادیم.

نوری با اشاره به ناتوانی سایر کشورها و ادعاهای پوچ، افزود: حدود ۱۰ کشور تلاش کردند که موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به اسرائیل نرسد که از جمله آنها می‌توان به آمریکا انگلیس فرانسه و غیره اشاره کرد اما موفق نشدند.

وی تصریح کرد: این کشورها ادعا می‌کردند که پیشرفتترین تجهیزات پدافندی را دارند که همه تهدیدها را خنثی می‌کند اما شاهد این بودیم که موشک‌های ایران به اهداف خود رسیدند و دل امت مسلمان به ویژه مظلومان غزه را شاد کردند.

نوری به رخ کشیده شدن قدرت کشور به دنیا را دیگر پیام این تنبیه رژیم صهیونیستی توسط سپاه پاسداران اعلام کرد، گفت: خیلی از کشورها به دنبال این بودند که ایران اقدام تلافی جویانه و تنبیهی انجام ندهد اما ایران کم نیاورد، کوتاه نیامد و در این عملیات پیروز شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی اظهار کرد: قدرت نیز به حدی است که وقتی اسرائیل خودش می‌گوید که می‌خواهد پاسخ ما را بدهد آمریکا این اجازه را به آن نمی‌دهد چرا که می‌گوید زورشان به ما نمی‌رسد.

نوری با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح و همچنین ارتش در استان، گفت: باید تلاش کنیم تا مردم ویژگی شهدا به ویژه شهدای این استان در ارتش را نیز بدانند و پیرو مسیر آن‌ها باشند.

انتهای پیام
captcha