آیین گرامیداشت محمدرضا سنگری در دزفول برگزار می‌شود
کد خبر: 4210754
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
13 اردیبهشت

آیین گرامیداشت محمدرضا سنگری در دزفول برگزار می‌شود

ستاد بزرگداشت علما و نخبگان دزفول، سومین برنامه خود را برای بزرگداشت و تجلیل از فعالیت‌های علمی و فرهنگی محمدرضا سنگری، محقق عاشورایی برگزار می‌کند.

آیین گرامیداشت محمدرضا سنگری در دزفول برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی زارع، مسئول ستاد بزرگداشت علما و نخبگان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری آیین بزرگداشت محمدرضا سنگری، محقق و مؤلف عاشورایی، خبر داد و گفت: این سومین برنامه ستاد بزرگداشت علما در دزفول است. برنامه نخست با محوریت شخصیت دکتر خسروپناه و برنامه دوم به منظور بزرگداشت آیت الله شفیعی در دزفول برگزار شده بود.

 وی افزود: سومین آیین بزرگداشت ما به منظور تقدیر از خدمات دکتر محمدرضا سنگری، مؤسس و مدیر موسسه فرهنگی هنری فرهنگ عاشورا، رئیس هیات علمی بنیاد دعبل خزاعی و مؤلف کتب عاشورایی، ساعت 20 پنج‌شنبه 13 اردیبهشت در حسینیه ثارالله دزفول با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد. 

 زارع درباره فعالیت‌های ستاد بزرگداشت علما و نخبگان شهرستان دزفول اظهار کرد: هدف اصلی شکل‌گیری ستاد بزرگداشت علما و نخبگان دزفول، معرفی و گرامی‌داشت سرمایه‌های انسانی  این شهرستان و قدردانی از خدمات علمی و فرهنگی آنها است.

مسئول ستاد بزرگداشت علما و نخبگان دزفول با اشاره به خدمات گسترده دکتر محمدرضا فرهنگی درسطح شهرستان و کشور گفت: نام محمدرضا سنگری با عاشورا پیوند خورده است. او سابقه بیش از ۵۰ سال فعالیت فرهنگی در سطح ملی و شهرستانی دارد.

وی با اشاره به برنامه گرامیداشت محمدرضا سنگری گفت: این برنامه با برگزاری نمایشگاهی از کتاب‌های این پژوهشگر عاشورایی همراه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha