اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
کد خبر: 4210597
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴

اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد

معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اعزام ۲۵۰نفر از دانشجویان دانشگاه های استان با محوریت بسیج دانشجویی به منطقه محروم ژاورود سروآباد خبر داد.

محمود کلاهدوزان، معاون فرهنگی -  دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، دکتر محمود کلاهدوزان، معاون فرهنگی -  دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان مراسم بدرقه اعزام دانشجویان به اردوی «عهد خدمت» گفت: اردوهای جهادی، ارائه خدمات به مناطقی است که دچار محرومیت بوده و به عبارتی دسترسی به امکانات به هر دلیلی برایشان دشوار است.

وی با اشاره به عملکرد حوزه بهداشت و درمان در موضوع گروه‌های جهادی افزود: خوشبختانه ما در این حوزه تا دورترین مناطق روستایی در سطح کشور در حال ارائه خدمات شبکه‌ای به مردم روستاها هستیم.

معاون فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شرکت ۲۵۰  نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این اردو خبر داد و بیان کرد: این دانشجویان جهادگر در قالب اردوی عهد خدمت یک هفته در مناطق محروم سروآباد به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی در پایان با اشاره به اینکه دانشجویان علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز این اردوی جهادی هستند، گفت: جوانان جهادگر با راه‌اندازی اردوهای جهادی در دورافتاده‌ترین شهرها و روستاهای استان حضور می‌یابند تا غبار محرومیت را از چهره این مناطق پاک کنند.

انتهای پیام
captcha