ابابیل‌های سپاه پاسداران در آسمان رژیم غاصب نابودی آنان را نزدیک کرد
کد خبر: 4210417
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴

ابابیل‌های سپاه پاسداران در آسمان رژیم غاصب نابودی آنان را نزدیک کرد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: وعده صادق و پهپاد‌های سپاه، ابابیل‌هایی بودند که در آسمان رژیم صهیونیستی، زوال و اضمحلال آن رژیم غاصب را قطعی و نزدیک کرده است.

طا‌ها توکلی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طا‌ها توکلی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن عرض تبریک برای دفاع مشروع و حق قانونی بر اساس منشورات بین‌المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به دست باکفایت پاسداران انقلاب و ولایت به ابعاد و پیامدهای عملیات با وعده صادق به سرانجام رسید.

وی افزود: عملیات وعده صادق پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و پاسخ به عبور از خط‌قرمز‌هایی است که از گذشته تاکنون رژیم غاصب صهیونیسم مرتکب شده است، از طرفی خشم انباشته ملت‌های مظلوم، مسلمانان، مستضعفان و همه آزادی‌خواهان عالم نسبت به تجاوز و تعدی چنین رژیمی از بدو تأسیس تا کنون بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: با لطف حضرت حق و عنایت امام‌زمان (عج) و پشتیبانی ملت انقلابی و تدابیر امام امت، حضرت امام خامنه‌ای عزیز و قوه عاقله نظام، نیرو‌های مسلح در پرتو این عملیات دل همه مظلومان عالم، خاصه مردم ستمدیده غزه و فلسطین شاد شد و مردم مظلوم غزه بعد از شش ماه مقاومت و تحمل همهٔ مصیبت‌ها و آلام رنج‌ها ثابت کردند که رژیم پوشالی اسرائیل شکست‌پذیر است.

وی افزود: پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در شب گذشته جدا از شادکردن دل مردم مظلوم غزه و بسیاری از مردم مسلمان جهان ثابت کرد که ازاین‌پس جهان و استکبار با جمهوری اسلامی با احترام بیش‌ازپیش مواجه خواهند شد و به کشور‌های همسایه و مسلمان این مفهوم و پیام مصادره شده که ما به دنبال صلح و ارتباط مسالمت‌آمیز هستیم و در صورت تجاوز به حریم ما با کسی تعارف نداریم و برای حفظ و اعتلای مملکت و نظام با دشمنان در هر سطحی برخورد می‌کنیم.

حجت‌الاسلام توکلی گفت: وعده صادق و پهپاد‌های سپاه، ابابیل‌هایی بودند که در آسمان رژیم صهیونیستی، زوال و اضمحلال آن رژیم غاصب را قطعی و نزدیک کرده است.

وی افزود: مردم باید توجه داشته باشند که دشمن این پاسخ کوبنده را تاب نخواهد آورد به همین خاطر باید آگاه باشند و با ثابت‌قدمی و مجاهدت، مانند گذشته در مواجه با جنگ روانی دشمن بعد از عملیات به شایعات و اخبار کذب توجه ننمایند، چرا که دشمن و جریان تحریف می‌خواهد این عملیات را محدود و کم شدت نشان دهد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: قطعاً وعده صادق موجبات ارتقای قدرت نرم، نظام اسلامی در ملل مسلمان و ملل آزاده جهان خواهد بود و در حوزه سخت موجبات ترس و وحشت در دل استکبار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha