پاسخ نظامی ایران معادلات قدرت را تغییر داد
کد خبر: 4210396
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
مسئول نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان:

پاسخ نظامی ایران معادلات قدرت را تغییر داد

حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود با تأکید بر تقویت فرهنگ جهاد در جامعه گفت: پاسخ نظامی ایران در برابر جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیستی، معادلات قدرت در محیط بین‌الملل را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر و استقلال و قدرت نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد.

حجت الاسلام حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، در تجمع حمایت دانشگاهیان دانشگاه لرستان از تنبیه نظامی رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی ایران که امروز، 26 فروردین‌ماه در محل گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان برگزار شد، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز در سخنانی به‌طور عمده به موضوع جهاد از نگاه قرآن کریم و تعالیم دین اسلام پرداخت و خواستار شد در جامعه در هر سطحی، فرهنگ جهاد تقویت شود.

وی افزود: پاسخ نظامی ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، معادلات قدرت در محیط بین‌الملل را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد و استقلال، قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

حاتمی‌ کن‌کبود با تبریک این عملیات غرورآفرین به همه بشریت گفت: ذات رژیم جعلی صهیونیستی یک ذات ضدبشری، ضدانسانی و ضداخلاقی است. بالاخره کودکان غزه توانستند یک شب با خیال آسوده سر بر بالین بگذارند، زیرا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه پاسداران، بخشی از قدرت خویش را به جهانیان و استکبار نشان دادند.

حجت‌الاسلام مجید مؤیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی، رویداد پاسخ مقتدرانه و غرورآفرین نظامی ایران به رژیم جعلی صهیونیستی را که چند روز پس از عید سعید فطر صورت گرفت تحت عنوان عید عزت، نامید و تنبیه نظامی رژیم منحوس صهیونیستی را در راستای وعده‌های الهی دانست که باعث فروریختن هیمنه رژیم مذکور شد.

وی پیروزی حاصل شده را ناشی از خواست خداوند دانست و با تبریک عملیات ترکیبی ایران علیه رژیم جعلی صهیونیستی گفت: نواخته شدن سیلی فرزندان امیرالمؤمنین(ع) به چهره نفرت‌انگیز یهودیان صهیونیست باعث شد که کودکان غزه بتوانند حداقل برای یک شب با خیال آسوده و راحت بخوابند.

مؤیدی افزود: این عملیات نشانه قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ جهانی است.

همچنین در این تجمع، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان قرائت شد. در این بیانیه آمده است: عملیات نظامی ایران براساس ماده 51 سازمان ملل متحد و دفاع مشروع ایران در برابر جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بوده است.

پس از قرائت بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، شرکت‌کنندگان بر مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، فاتحه قرائت کردند و بار دیگر بر پایبندی خویش به فرهنگ جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت، تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha