عملیات «وعده صادق» برگی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد
کد خبر: 4210391
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰

عملیات «وعده صادق» برگی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد

شهردار شیراز با اشاره به عملیات «وعده صادق» که به منظور تنبیه رژیم صهیونیستی انجام شد، این عملیات را برگی نوین در تاریخ معاصر ایران عنوان کرد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز بعدازظهر امروز، 26 فروردین در اولین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز  در سال جدید با اشاره به پاسخ دندان شکن و عملیات گسترده تلافی‌جویانه پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی امروز گفت: این اقدام نشان از توان و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه و جهان دارد.

وی ضمن تبریک به فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب، مردم سرافراز ایران و به ویژه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که درس عبرت‌آموزی به دشمن صهیونیستی دادند، افزود: به گواه تاریخ غنی این مرز و بوم، هیچگاه حمله متجاوزانه به خاک ایران بی پاسخ نمانده است و در صورت حمله، غیورمردان وطن به میدان آمده‌اند و جان بر کف از تمامیت ارضی آن دفاع کردند.

شهردار شیراز تصریح کرد: شب گذشته اجرا و تحقق عملیات وعده صادق با رمز «یارسول‌الله(ص)» برگی نوین در تاریخ معاصر ایران رقم زد و عزت ایران را بار دیگر به جهانیان ثابت کرد.

اسدی تصریح کرد: عملیات وعده صادق با فرود آمدن موشک‌ها بر سر صهیونیست‌ها، فقط بخش کوچکی از ظلم، ترس، و دلهره‌ای بود که روزانه فلسطینیان مظلوم تجربه می کنند و امیدوارم رژیم کودک‌کش صهیونیستی درس عبرتی از این سیلی محکم ملت ایران گرفته باشد.

انتهای پیام
captcha