پیام مشترک نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار ایلام در پی حمله سپاه به رژیم اسرائیل
کد خبر: 4210260
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

پیام مشترک نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار ایلام در پی حمله سپاه به رژیم اسرائیل

در پیام مشترک نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار ایلام عنوان شده است پاسخ کوبنده به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی را در مقابل زورگویان عالم به تصویر کشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام حجت‌الاسلام‌ والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار و حسن بهرام‌نیا به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
«ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است.»
 
پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند. در این نمایش خیره‌کننده سپاه پاسداران با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار اسرائیل طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول‌ الله(ص)» با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با دهها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم کوبیدند.  
 
حمله‌ای رعدآسا و طوفانی که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاک و خبیث صهیونیستی، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران صورت پذیرفت، هشداری مرگ‌بار برای دشمنان حریت و آزادگی قدس شریف و ملت‌های آزاده جهان بود. 
 
در عین حال جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پایبندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل، بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأکید می‌کند.
 
ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه اسلام، بار دیگر جنایت‌های رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و جنایات اخیر در حمله به کنسول‌گری ایران در سوریه که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی؛ عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌نماییم.
 
الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام
 
حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام
انتهای پیام
captcha