غلط دیگر رژیم صهیونیستی پاسخ شدیدتر ایران را در پی خواهد داشت
کد خبر: 4210208
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
قالیباف در نطق پیش از دستور:

غلط دیگر رژیم صهیونیستی پاسخ شدیدتر ایران را در پی خواهد داشت

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بودند و خاک کشور محسوب می‌شد، محکم  و درس‌آموز بود، تأکید کرد: در صورتی که از رژیم صهیونیستی و یا متحدان آنها، غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی شده ایران شدیدتر خواهد بود.

قالیباف در نطق پیش از دستور

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمدباقر قالیباف، در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، یکشنبه 26 فروردین، مجلس شورای اسلامی ضمن درود و رحمت بر قهرمان‌ شهید تاریخ‌ساز ایران اسلامی و ارواح طیبه سیدالشهدای انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی و چشم و چراغ ما شهید طهرانی مقدم و یاران شهید ایشان، گفت: سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی که به کنسولگری ایران تعرض کرده بودند و خاک کشور محسوب می‌شد، محکم و درس‌آموز بود.

وی افزود: پاسخ بازدارنده و پشیمان‌کننده مدافعان حریم کشور عزیزمان ایران دل هر یرانی را که دل در گرو عزت و امنیت کشور پر افتخارمان را دارد، شاد کرد. اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان براساس منشور سازمان ملل متحد بود و در صورتی که از رژیم صهیونیستی و یا متحدان آنها، غلط دیگری سر بزند، پاسخ طراحی‌شده ایران شدیدتر خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتقام از این رژیم غاصب و کودک‌کش، موجی از شادمانی و غرور در دل مسلمانان جهان ایجاد کرده است. دولت‌های مسلمان با پیروی از خواسته‌های ملت‌های خود که همانا تنبیه متجاوزان صهونیست است، در سمت درست تاریخ بایستند و خود را مقابل اراده ملت‌ها قرار ندهند. 

قالیباف اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بر این اصل تأکید دارد که هر گونه تهدید از مبدأ هر کشوری پاسخ مناسب و شدید به منشأ تهدیدات را در پی خواهد داشت. ایجاد امنیت پایدار منوط به پشیمان کردن هر متعرض به کشور است و جمهوری اسلامی ایران که نشان داده غیرتمندانه نسبت به حفظ خاک و امنیت کشور برخورد می‌کند، با اقتدار به وظیفه ملی خود عمل کرد.

وی گفت: وظیفه خود می‌دانم به نمایندگی از مردم از حافظان امنیت و عزت ایران تشکر کنم؛ خدا شما را عزیز کند که ایران ما را عزیز و سربلند کردید. سیلی انتقام ایران به پشتوانه اراده ملت سرافزار ایران اسلامی محکم و پشیمان‌کننده بود و بار دیگر ثابت کرد که ما ملت امام حسین(ع) هستیم. 

قالیباف در ادامه از نیروهای مسلح در سطوح مختلف سپاه پاسداران و ارتش قهرمان و همه عزیزانی که در بخش‌های مختلف پشتیبانی صنایع و عملیات این افتخار را آفرینند، تشکر کرد و مجدد به ملت عزیز ایران تبریک و تهنیت گفت. 

نمایندگان نیز در پایان نطق قالیباف شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «سپاه انقلابی تشکر تشکر» سر دادند. 

انتهای پیام
captcha