برنامه‌های بنیاد شهید خوزستان در نمایشگاه قرآن و عترت
کد خبر: 4209889
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۹

برنامه‌های بنیاد شهید خوزستان در نمایشگاه قرآن و عترت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: بنیاد شهید خوزستان با 5 غرفه در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان حضور یافت.

برنامه‌های بنیاد شهید خوزستان در نمایشگاه قرآن و عترتحسن نورانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفتوگو با ایکنا از خوزستان با اشاره به حضور بنیاد شهید در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز گفت: بنیاد شهید خوزستان به سبک و سیاق سالهای گذشته امسال نیز با دست پر در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز حضور یافت و پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان بود.

وی با اشاره به برپایی پنج غرفه با محتوا و موضوعات گوناگون در نمایشگاه قرآن گفت: غرفه نمادین ماه مبارک رمضان، غرفه احترام به شهدا، غرفه خطاطی و تذهیب، کتابت قرآن و پاسخگویی به شبهات دینی و مهدویت غرفههایی بودند که توسط بنیاد شهید در نمایشگاه قرآن و عترت اهواز برپا شده و پذیرای علاقهمندان و بازدیدکنندگان بودند.

نورانی ادامه داد: برپایی نشستهای فرهنگی و دینی با موضوعات قرآنی و گرامیداشت یاد و خاطره فعالان قرآنی با محوریت شهیده فاطمه قاسمی از برنامههای جنبی بنیاد شهید در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان خاطرنشان کرد: غرفه خطاطی و خوشنویسی از جمله غرفههای بنیاد شهید بود که در آن استاد محمد چوپان از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس خوزستان با خط خوش و به صورت رایگان برای بازدیدکنندگان خطاطی میکرد. طی پنج روز برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت اهواز غرفههای بنیاد شهید خوزستان همواره پذیرای علاقه مندان بودند

انتهای پیام
captcha