بهزیستی خوزستان آماده دریافت زکات فطریه روزه‌داران است
کد خبر: 4209407
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

بهزیستی خوزستان آماده دریافت زکات فطریه روزه‌داران است

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: با توجه به فتوای مراجع عظام تقلید، مومنین می‌توانند زکات فطریه خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا بین معلولان و نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.

زکات فطریهبه گزارش ایکنا از خوزستان، مهران کریمیان، مدیرکل بهزیستی خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فتوای مراجع عظام تقلید، مومنین می‌توانند زکات فطریه خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند تا بین معلولان و نیازمندان تحت پوشش توزیع شود.

وی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند زکات فطریه خود را از طریق شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴، درگاه اینترنتی www.behzisty-khz.ir یا کد دستوری #۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: تمامی نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

کریمیان بیان کرد: در روز عید فطر، ۴۵ دستگاه پوز در سطح استان فعال و پایگاه‌های جمع آوری فطریه در محل ادارات و مجتمع‌های دولتی و مراکز غیردولتی بهزیستی در شهرهای سراسر استان مستقر خواهند بود و مردم می‌توانند فطریه خود را به عوامل اداره کل بهزیستی تحویل و رسید دریافت کنند.

وی عنوان کرد: همشهریان اهوازی می‌توانند فطریه و نذورات خود را به شیر خوارگاه ایتام بهزیستی خوزستان واقع در اهواز، سپیدار، بلوار فنی و حرفه‌ای، جنب تامین اجتماعی تحویل و رسید دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha