نحوه مراقبت ایمینو از فرزندان در فضای مجازی
کد خبر: 4208354
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۷

نحوه مراقبت ایمینو از فرزندان در فضای مجازی

«ایمینو» راهکاری نو برای استفاده فرزندان از گوشی هوشمند است که با هدف مراقبت از فرزندان در برابر آسیب‌های استفاده نامناسب موبایل و اینترنت شکل گرفته است.

----++++ایمینو چگونه از فرزندانمان مراقبت می‌کندبه گزارش ایکنا؛ امروزه کودکان و نوجوانان ساعت‌های زیادی از روز را با تلفن همراه یا تبلت مشغول بازی و یا آموزش محتوای درسی و غیردرسی از طریق فضای مجازی هستند، اما والدین همواره این نگرانی را دارند که ممکن است فرزندانشان وارد فضای نامناسبی شوند. از این رو ایمینو چاره کار را یافته و اپلیکیشنی برای مراقبت از فرزندان طراحی کرده است.

ایمینو با هدف مراقبت از فرزندان در برابر آسیب‌های استفاده نامناسب موبایل و اینترنت شکل گرفته است و والدین به راحتی می‌توانند از امکانات کامل این برنامه استفاده کنند.

این اپلیکیشن برای فرزندان کوچک تا ۱۴ سال طراحی شده، اما برای همه افراد تا ۱۸ سال هم انیمیشن و بازی‌هایی برای سرگرمی دارد که برای نصب در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. در واقع «ایمینو» راهکاری نو برای استفاده فرزندان از گوشی هوشمند در فضایی سالم است.

یکی از امکاناتی این برنامه دارد، قفل برنامه‌های گوشی است که والدین با ایمینو می‌توانند دسترسی به برنامه‌هایی که برای سن فرزندان مناسب نیست، مدیریت کنند و آنها فقط به بخش‌هایی دسترسی داشته باشد که والدین اجازه داده‌اند. این مدیریت اجرای برنامه، یکی از کار‌های اصلی ابزار‌های نظارت والدینی است.

پخش انیمیشن و فیلم و نماهنگ امکان دیگری است که همراه با رده‌بندی سنی است و مخاطبان این بازی‌ها، انیمیشن‌ها و نماهنگ‌ها می‌توانند از طریق دسته‌بندی آنها، برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنند. همچنین یکی از قابلیت‌های جذاب این اپلیکیشن، دسترسی به بیش از ۲۰ بازی مفید و سرگرم‌کننده است که نیازی به نصب ندارد.

مدیریت زمان استفاده فرزند یکی از ابزارهای مهمی است که این اپلیکیشن به آن توجه کرده است و والدین می‌توانند مشخص کنند که هر فرزند چند ساعت با موبایل یا تبلت کار کند و بعد دستگاه به صورت خودکار قفل می‌شود، البته قبل از قفل شدن، مخاطب با پیام هشدار متوجه می‌شود که وقت به پایان رسیده است.

گالری کودک امکان دیگری است که والدین می‌توانند، عکس‌ها و فیلم‌های مناسب هر فرزند را از طریق گالری کودک انتخاب کنند تا فرزندان فقط همان را مشاهده کرده و به همه گالری دسترسی نداشته باشند.

محافظت از چشم: والدین می‌توانند با تنظیم این قابلیت میزان روشنایی صفحه نمایش را برای فرزندان تنظیم کنند و همچنین نور آبی صفحه نمایش را حذف کنند تا به چشم‌های کودکان و نوجوانان آسیبی وارد نشود.

جلوگیری از نمایش تبلیغات: در صورتی که والدین نخواهند تبلیغات درون برنامه‌ها و یا حتی برخی بازی‌ها برای فرزندان نمایش داده نشود، می‌توانند از قابلیت حذف تبلیغات استفاده کنند، چون ممکن است محتوای نامناسب یا تبلیغ یک برند خاص باشد.

تنظیم بلندی صدا: با کمک این قابلیت می‌توان میزان صدای تلفن همراه یا تبلت را در هنگام استفاده فرزندان مدیریت کرد تا به گوش فرزندان آسیبی وارد نشود.

وبگردی امن: با فعال کردن این بخش می‌توان با خیال راحت انجام تکالیف تحقیقی فرزندان را به خوشان سپرد، چون جستجو‌ها در ایمینو با جستجوگر شادبین انجام می‌شود و فقط سایت‌های مناسب فرزندان را نمایش می‌دهد.

تنظیم اینترنت برنامه‌ها: والدین می‌توانند با مدیریت کردن درست استفاده از اینترنت توسط فرزندان مانع از این شوند که در این اینترنت به محتوای نامناسب دسترسی داشته باشند و برنامه‌هایی که والدین صلاح می‌دانند را مجاز به وصل شدن به اینترنت تعیین کنند.

تحویل گوشی به فرزند: هر تنظیماتی برای فرزندتان انتخاب کردید، با یک کلیک همه آنها را با هم فعال کنید و گوشی را تحویل فرزندتان می‌دهید. می‌توانید برای این حالت رمز هم بزارین تا فقد خودتان گوشی را از حالت فرزند خارج کنید.

رؤیت موقعیت مکانی فرزند: اگر فرزند شما در حال تردد به ورزش یا کلاس درس است یا حتی در سفر هستید و می‌خواهید فرزندتان تجربه مستقل شدن هم داشته باشد و گوشی جداگانه هم دارد، می‌توانید از طریق این قابلیت مسیر تردد او را ببینید و نگرانی نداشته باشید، نام این قابلیت family locator است.

یادآور می‌شود که استفاده از خدمات پایه و اصلی محافظت والدین در ایمینو رایگان است.

انتهای پیام
captcha