زمان ارسال آثار به پویش «ققنوس قلم» تمدید شد
کد خبر: 4208332
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹

زمان ارسال آثار به پویش «ققنوس قلم» تمدید شد

معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه‌ای از تمدید زمان ارسال آثار به پویش رسانه‌ای ققنوس قلم تا پایان جمعه ۱۷ فروردین‌‌ماه همزمان با روز جهانی قدس خبر داد.

زمان ارسال آثار به پویش «ققنوس قلم» تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، این معاونت پیشتر زمان ارسال آثار به پویش رسانه‌ای ققنوس قلم را تا یکشنبه ۱۲ فروردین ماه اعلام کرده بود و در اطلاعیه جدید این مهلت تا پایان روز جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ تمدید کرد.

بر اساس این گزارش صاحبان آن دسته از آثاری که پس از ۱۵ مهر ۱۴۰۲ در یکی از قالب‌های متنی و چندرسانه‌ای شامل تیتر، متن کوتاه، ویدیو، صوت، عکس، عکس‌نوشت و طرح گرافیکی به زبان فارسی یا غیرفارسی منتشر شده است، می‌توانند آثار خود را در مهلت تعیین شده به دبیرخانه این پویش رسانه‌ای ارسال کنند.

 این پویش رسانه‌ای به‌منظور قدردانی از نقش بی‌بدیل رسانه‌نگارانی است که با مجاهدات خود توانستند شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی را در جریان عملیات طوفان الاقصی رقم بزنند.

آثار ارسالی با پایان مهلت تمدید شده (جمعه ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) از سوی هیئت داوران، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس از انجام فرآیند ارزیابی، صاحبان آثار برتر همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی در روز ۲۰ فروردین تجلیل می‌شوند.

بنابر این گزارش، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای داخلی همچنین می‌توانند با ورود به سامانه ققنوس قلم به نشانی الکترونیکی qoqnous.pressfestival.ir و ثبت مشخصات، آثار منتشر شده خود را برای دبیرخانه این پویش سراسری ارسال کنند. خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای خارجی نیز می‌توانند آثار منتشر شده خود را به نشانی الکترونیکی اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی: f.correspondents@farhangmail.ir ارسال کنند.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۶۹۵۱۰۵۲۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha