بر ایمان خود محکم بمان + فیلم
کد خبر: 4208307
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
قرار آسمانی/ 26

بر ایمان خود محکم بمان + فیلم

حجت‌الاسلام شوشتری‌نسب با اشاره به آیه 60 سوره روم گفت: خداوند به پیامبر(ص) و همه مؤمنان هشدار می‌دهد مراقب باش آنهایی که اهل یقین نیستند تو را سبک نکنند. یعنی آنقدر سنگین و قرص بمان تا آنها نتوانند تو را سست کنند چون آنها به پروردگار اعتقادی ندارند، اما تو اعتقاد به قدرت لایزال الهی داری و مؤمن هستی.

حجت الاسلام شوشتری نسب

حجت‌الاسلام والمسلمین شوشتری‌نسب، مؤلف و مفسر قرآن کریم در بیست‌وششمین سلسله گفتار «قرار آسمانی» با اشاره به آیه 60 سوره روم «فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلَا يَسْتَخِفَّنَّكَ الَّذِينَ لَا يُوقِنُونَ؛ پس صبر كن كه وعده خدا حق است و زنهار تا كسانى كه يقين ندارند تو را به سبک‌سرى وا ندارند»، گفت: آنجا که فرمود: «إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا(آیه 51/ سوره غافر) واقعیت دارد. آنجا که فرمود: «أَنَّ ٱلأَرۡضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ ٱلصَّـٰلِحُونَ» حقیقت دارد. 

وی بیان کرد: خداوند به پیامبر(ص) و همه مؤمنان هشدار می‌دهد مراقب باش آنهایی که اهل یقین نیستند تو را سبک نکنند. یعنی آنقدر سنگین و قرص بمان تا آنها نتوانند تو را سست کنند چون آنها به پروردگار اعتقادی ندارند، اما تو اعتقاد به قدرت لایزال الهی داری و مؤمن هستی. 

انتهای پیام
captcha