محافل انس با قرآن در سپاه چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4207441
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۸
در قالب طرح پنجشنبه‌های قرآنی

محافل انس با قرآن در سپاه چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

محافل انس با قرآن در قالب طرح پنجشنبه‌های قرآنی در رده‌های مختلف سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) هم‌زمان با هفدهم ماه مبارک رمضان برگزار شد.

محفل انس با قرآن بسیج

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، علی سعیدی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: به‌مناسبت ماه مبارک رمضان، هر هفته روزهای پنجشنبه، محفل انس با قرآن کریم در ستاد سپاه استان و رده‌های تابعه در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

سعیدی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های دائمی رده‌های سپاه و بسیج مربوط به فعالیت‌های قرآنی است، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان شاهد برنامه‌های قرآنی بیشتری در جمع کارکنان، خانواده‌ها و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری هستیم.

وی، تأکید کرد: قرائت روزانه کلام الله مجید، برنامه الحافظون، محافل انس با قرآن کریم، تفسیر و ... بخشی از برنامه‌های بهار قرآن در سپاه استان می‌باشد که با حضور اساتید مجرب، قاریان و حافظان برجسته برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، امروز، 9 فروردین مقارن با هفدهم ماه مبارک رمضان نیز محفل انس با قرآن کریم در حسینیه آیت‌الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و رده‌های مختلف سپاه و بسیج در سطح استان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha