جامعه قرآنی استان با نماینده ولی‌ فقیه در گیلان دیدار می‌کنند
کد خبر: 4204283
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
سوم رمضان

جامعه قرآنی استان با نماینده ولی‌ فقیه در گیلان دیدار می‌کنند

دبیرکل جمعیت قرآنیان گیلان گفت: محفل قرآنی و دیدار سالانه جامعه قرآنی گیلان با نماینده ولی‌ فقیه در استان گیلان روز پنجشنبه، 24 اسفندماه مقارن با سومین روز ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

دیدار جامعه قرآنی استان با نماینده ولی‌فقیه در گیلان

امیرحجت مرادی، دبیرکل جمعیت قرآنیان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از دیدار سالانه جامعه قرآنی استان با نماینده ولی‌ فقیه در گیلان همزمان با نخستین روزهای ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد:  همه ساله به تأسی از دیدار و محفل قرآنی اول ماه مبارک رهبر معظم انقلاب، قرآنیان گیلانی نیز در روزهای آغازین ماه مبارک محفلی را با حضور آیت‌الله فلاحتی، نماینده معظم ولی‌ فقیه در استان برگزار می‌کنند که در این محفل قاریان و حافظان قرآن به تلاوت آیاتی از قرآن کریم می‌پردازند.

وی افزود: امسال نیز به سنت هرساله این دیدار ساعت 16 روز پنجشنبه، 24 اسفندماه مقارن با سومین روز ماه مبارک رمضان با حضور آقایان و بانوان قرآنی استان در مصلی رشت و با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

سخنگو و دبیر جمعیت قرآنیان گیلان گفت: از ویژگی‌های برنامه امسال تلاوت حافظان نوجوان در کنار قرائت قاریان ممتاز و پیشکسوت استان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha