دانشگاه فرهنگیان وظیفه تربیت رهروان شهدا را دارد
کد خبر: 4196716
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

دانشگاه فرهنگیان وظیفه تربیت رهروان شهدا را دارد

سرپرست آموزش و پرورش فارس، یکی از وظایف دانشگاه فرهنگیان را پرورش نیرو و تربیت مدیران جدیدی دانست که بتوانند راه شهدا و انقلاب اسلامی را ادامه دهند.

دیدار سرپرست آموزش و پرورش فارس با رئیس دانشگاه فرهنگیان، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس،‌ فرشید قاسمی، سرپرست آموزش و پرورش فارس امروز، 9 بهمن‌ماه در دیدار با رئیس و اساتید دانشگاه فرهنگیان استان فارس، این دانشگاه را یک دانشگاه زنده و پویا توصیف کرد که هر روز وسیع‌‌تر و عمیق‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان 4 ویژگی را در خود ترویج می‌کند، اولین ویژگی‌ها را فضائل اخلاقی نظیر تقوا، عدالت، انصاف و شکیبایی عنوان کرد و افزود:‌ اندیشه‌ورزی تفکر، تعلق سازمانی و رفتارها و منش هدایتگر ویژگی‌های بعدی این دانشگاه هستند.

به گفته سرپرست آموزش و پرورش فارس، یکی از وظایف دانشگاه فرهنگیان پرورش نیرو و تربیت مدیران جدیدی است که بتوانند راه شهدا و انقلاب اسلامی را ادامه دهند و پرچم آن را به صاحب‌الزمان(عج) برسانند.

قاسمی با بیان اینکه راه‌های زیادی با بهره‌مندی از تفکر علمی باید ساخته شود تا بتوان به موفقیت‌های بزرگ دست یافت، رسیدن به حیات طیبه و تحقق مدرسه را از اهداف اصلی آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این اهداف دست‌یافتنی اگر ایمان داشته باشیم.

کورش زارع شیبانی، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان فارس نیز در این جلسه گفت: ما و آموزش و پرورش دارای یک سرشت و یک سرنوشت هستیم لذا این قرابت را کاملا احساس می‌کنیم.

وی، بحران هویت را مهم‌ترین مشکل برخی دانشجویان برشمرد و افزود: شهید رجایی ارزش تعلیم و تربیت را خوب می‌دانست و به آن اعتقاد داشت لذا همواره بر ماندن در عرصه تعلیم و تربیت و فعالیت در این عرصه اصرار می‌کرد.

انتهای پیام
captcha