60 محفل قرآنی در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4195759
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
همزمان با دهه فجر

60 محفل قرآنی در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، 60 محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان بین‌المللی و برجسته استانی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به عظمت قرآن به‌عنوان درس زندگی برای همه عصرها، افزود: به‌مناسبت گرامیداشت چهل‌وپنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 60 محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان بین‌المللی و برجسته استانی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

تدینی با بیان اینکه علت ‌ماندگاری نظام جمهوری اسلامی با وجود توطئه‌های استکبار جهانی این است که پایه اولیه آن براساس موازین قرآن و آموزه‌های دین اسلام بنا شده است، گفت: برگزاری محافل قرآنی نقش مهمی در ارتقای آگاهی دینی مردم و جوانان و همچنین انس بیشتر آنان با کلام وحی دارد.

مدیرکل اوقاف گیلان تأکید کرد: با توجه به اثرگذاری قرآن در تمامی ابعاد زندگی اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، تشویق جوانان به تلاوت قرآن و تدبر در مفاهیم قرآنی آنان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان محافظت می‌کند.

انتهای پیام
captcha