بارش سنگین برف ادارات و مدارس آستارا را تعطیل کرد
کد خبر: 4193781
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

بارش سنگین برف ادارات و مدارس آستارا را تعطیل کرد

ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به غیر از دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروهای نظامی و انتظامی همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی آستارا با تصمیم مسئولان این شهرستان امروز، ۲۴ دی‌ماه به دلیل بارش سنگین برف و برودت هوا تعطیل است.

بارش برف در آستارا

به گزارش ایکنا از گیلان، ستاد مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا با انتشار اطلاعیه‌ای از تعطیلی ادارات و مدارس آستارا در پی بارش برف و بوردت شدید هوا در امروز، 24 دی‌ماه خبر داد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

فعالیت همه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت‌ها و مؤسسات در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا(به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و همچنین نیروهای نظامی و انتظامی) امروز یکشنبه، 24 دی‌ماه تعطیل است.

ضروری است همه مدیران مدارس، نسبت به مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس توجه و اقدامات لازم را در دستورکار قرار دهند، حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان آستارا الزامی می‌باشد.

گفتنی است، تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا ملزم به خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی تا ساعت هشت صبح روز دوشنبه، ۲۵ دی‌ماه هستند.

این تصمیم توسط ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مرزی بندر آستارا، با توجه به بارش شدید برف و پیش‌بینی تداوم این بارش و برودت هوا به منظور مدیریت مصرف انرژی صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha