کشف محموله مواد مخدر در مناطق مرزی سلماس
کد خبر: 4190745
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
فرمانده سپاه سلماس خبر داد

کشف محموله مواد مخدر در مناطق مرزی سلماس

فرمانده سپاه سلماس از کشف محموله مواد مخدر در مناطق مرزی سلماس از سوداگران مرگ خبر داد و گفت: رزمندگان و پاسداران گمنام سپاه شهرستان به صورت شبانه‌روزی در حال رصد مرزها هستند.

سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماسبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی‌زاده، فرمانده سپاه سلماس، امروز 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های ‌ما اهتمام برای پاسداری از کیان میهن اسلامی است  تا امنیت و آرامش برقرار باشد.

وی ادامه داد: با رصد، اشرافیت و اقدام ویژه اطلاعاتی طی روز گذشته موفق به کشف و ضبط محموله قاچاق مواد مخدر از نوع گراس به تعداد ۲۶۹ بسته و وزن تقریبی ۱۹۲ کیلوگرم شدیم.

فرمانده سپاه سلماس با هشدار به قاچاقچیان و سوداگران مرگ تاکید کرد: رزمندگان اسلام به لطف الهی و آمادگی همه‌جانبه اجازه هیچ‌گونه اقدام مخل امنیتی توسط بدخواهان، معاندین و قاچاقچیان را نخواهند داد چرا که برخورد با این قبیل مجرمان مطالبه مردم از  مسئولان است.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه باشکوه 9 دی، گفت: امروز در سراسر استان همگام با مناطق مختلف کشورمان برنامه‌های مختلفی در حال اجرا است، که همین موضوع نشان می‌دهد مردم به عمق فتنه سال 88 و گستردگی دامنه دسیسه دشمنان پی برده‌اند.

انتهای پیام
captcha