۳ کرمانشاهی به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن راه یافتند
کد خبر: 4188001
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

۳ کرمانشاهی به مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات قرآن راه یافتند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه از راهیابی سه نماینده از این استان به مرحله نهایی بخش معارفی چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

ساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کرمانشاهساحل سهیلی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: با اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی بخش معارفی(تفسیر، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه) چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ۷۷ نفر موفق به حضور در مرحله پایانی شدند که از این تعداد، سه نماینده از کرمانشاه هستند.
 
وی افزود: هانیه فیروزآبادی در رشته صحیفه سجادیه، حسن تال در رشته نهج‌البلاغه و فاطمه محمدپور در رشته تفسیر به مرحله نهایی راه یافتند.
 
سهیلی یادآور شد: بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری و نهایی کشوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی از مرحله کشوری این دوره از مسابقات به شیوه مصاحبه تخصصی و برخط در روز‌های ۱۱ تا ۱۴ آذرماه برگزار شد.
 
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: مرحله کشوری مسابقات در رشته معارفی ۱۸ تا ۲۳ دی‌ماه سال جاری به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام
captcha