رژیم صهیونیستی امتداد جریان دشمنی با اهل بیت(ع) است
کد خبر: 4187053
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

رژیم صهیونیستی امتداد جریان دشمنی با اهل بیت(ع) است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی و موقت نمود عینی همان جریان و نگاهی هستند که به دنبال دشمنی و ضربه زدن به مکتب اهل بیت و به ویژه فاطمه زهرا (س) بودند.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 19 آذرماه، در آئین «شکرانه خدمت» مراسم تجلیل از عوامل برگزاری برنامه محفل اشک مقدس دهه اول محرم در شهرستان اهر، گفت: امروز رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم جعلی و موقت نمود عینی همان جریان و نگاهی هستند که به دنبال دشمنی و ضربه زدن به مکتب اهل بیت و به ویژه فاطمه زهرا (س) بودند.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها پناه مردمان و اهل زمین بلکه حجت و محور ائمه معصومین(ع) و الگو و اسوه‌ای آسمانی است و حریم و حرمت الهی دارد.

حسینی، ادامه داد: جایگاه بانوی دو عالم به حدی والاست که حتی حضرت عزرائیل هنگام فوت پیامبر اکرم(ص) و خود حضرت فاطمه(س) اذن ورود می‌طلبد و صدیقه کبری (سلام الله) مادر همه مومنان الهی از ازل تا ابد و حضرت اباعبدالله نیز پدر همه مومنان از ابتدا تا انتهای خلقت هستند.

مدیرکل تبلیغات آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: به عقیده آلوسی از مفسران سنی قرآن حتی در سوره دهر که آیاتی از آن در حق اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) نازل شده و نعمات بهشتی را می‌شمارد، حرمت زهرای مرضیه(س) را نگه می‌دارد و سخنی از حوریان بهشتی نمی‌آورد و پیامبر اسلام نیز می‌فرمایند با حضور دخترم زهرا (س) شمیم بهشت را احساس می‌کنم.

وی تصریح کرد: امام صادق (ع) در پاسخ به حکمت نامگذاری دخت نبی مکرم اسلام به نام مبارک زهرا نیز می‌فرمایند به فرموده حضرت رسول (ص) عالم از نور صدیقه کبری آفریده شده و زهرا (س) تجلی نور الهی است.

حسینی گفت: اگر در این ایام بر آنهایی که به اهل بیت و به ویژه فاطمه زهرا (س) ظلم و دشمنی کردند، لعن و نفرین می‌فرستیم، باید در مورد همان جریان و نگاهی که امروز نیز به دنبال ضربه زدن به مکتب اهل بیت هستند، روشنگری و مقابله کنیم و اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی و موقت نمود عینی همان جریان هستند و به گفته امام موسی صدر اگر اسرائیل و شیطان در مقابل هم قرار گیرند، ما در کنار شیطان با اسرائیل خواهیم جنگید.

انتهای پیام
captcha