لرستان؛ میزبان اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی
کد خبر: 4186934
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

لرستان؛ میزبان اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی

مدیرکل آموزش و پرورش لستان گفت: برگزاری پنجمین اجلاس سراسری نماز به این استان واگذار شده که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان، رضا عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، 18 آذر ماه در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش که در دفتر مدیرکل برگزار شد، از میزبانی لرستان برای پنجمین دوره اجلاس سراسری نماز  در سال 1403خبر داد.

وی گفت: با توجه به اقدامات و فعالیت‌های  چشمگیر صورت گرفته در سطح استان در حوزه قرآن و نماز، برگزاری پنجمین اجلاس سراسری نماز به لرستان واگذار شد که اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

عزتی با بیان اینکه دبیرخانه این اجلاس از امروز کار خود را شروع خواهد کرد افزود: این  اجلاس با هدف گسترش فرهنگ اقامه نماز،  زمینه‌سازی برای توجه دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا در برپایی نماز جماعت، نهادینه‌سازی و تقویت همکاری مدرسه با مراکز فرهنگی، تبادل تجربیات و عملکردهای موفق در حوزه اقامه نماز و تجلیل از فعالان نماز صف تا ستاد  برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ارسال بخشنامه و رهنمود اجرایی اجلاس نماز دانش‌آموزان به مدارس و استان‌ها اظهار کرد: فعالیت‌ها در سطح مدارس، منطقه و شهرستان و استان بررسی می‌شود و در نهایت از هر استان ۱۵ نفر در حوزه‌های مختلف به عنوان برترین به اجلاس سراسری معرفی می‌شوند که برترین های کشور در این حوزه معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی همچنین از اقدامات معاونت پرورشی و فرهنگی استان تقدیر کرد و افزود: خوشبختانه با تیم جوان این حوزه فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی در سطح همه مدارس استان نمود خوبی دارد و در سطح کشور نیز افتخار آفرینی‌های زیادی صورت گرفته است.

در ادامه این جلسه امین رسولی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مستندات فعالان نماز در سطح کشوری تا ۲۸ اسفند ماه است، گفت: این مهلت برای سطح منطقه‌ای پایان دی‌ماه و برای استان تا پایان بهمن‌ماه خواهد بود و پیش از اجلاس سراسری نماز  اجلاس استانی در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

در این شورا ابراهیم عزیزی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان به عنوان مسئول دبیرخانه اجرایی اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha