انتشار پرونده «طوفان‌الاقصی و نبرد با فناوری» در دومین نشریه سرآمد
کد خبر: 4182141
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

انتشار پرونده «طوفان‌الاقصی و نبرد با فناوری» در دومین نشریه سرآمد

دومین شماره «نشریه سرآمد» با پرونده‌ای درباره جنگ ابرقدرتان جهان از طریق فناوری با عدالتخواهان فلسطینی با عنوان «طوفان‌الاقصی و نبرد با فناوری» به همت روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منتشر شد.

دومین سرآمد با «طوفان‌الاقصی و نبرد با فناوری» آمدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، هوش مصنوعی و چالش ﺗﺸﺨﯿﺺ اﺻﺎﻟﺖ ﻣﺤﺘﻮای فرهنگی و ﻫﻨﺮی، برگزاری پنجمین همایش ملی سواد رسانه‌ای، ضرورت تنظیم‌گری سکو‌های فضای مجازی و بازخوانی برگزاری نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی(سی‌تکس) با عنوان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با جلوه‌ای نو» بخش‌های مختلف این نشریه را شامل می‌شوند.

اﻗﺪاﻣﺎت و ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی در دوﻟﺖ مردمی، جایگاه ایران در رتبه‌بندی آمادگی هوش مصنوعی دولت‌ها و اهمیت شکل‌گیری تشکل‌های رسمی در زیست بوم کتاب دیجیتال، از دیگر بخش‌های دومین شماره نشریه سرآمد هستند.

همچنین ویدئو‌هایی در باب «اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره استفاده از فناوری‌های نوظهور و هوش مصنوعی، پویش غزه مظلوم و کنفرانس ربات‌های انسان نما» در صفحه‎‌های ۱۱، ۱۷ و ۵۹ این نشریه قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با اسکن تصویر و یا کلیک بر روی محتوای شماره دوم، نشریه دیجیتال سرآمد را مطالعه کنند.

بنابراین گزارش، پرونده‌های ویژه سرآمد درباره دلیل انتشار پیامک‌های مزاحم و نحوه رفع آن، اقتصاد دیجیتال و پنجمین همایش سواد رسانه‌ای با تأکید بر سواد فضای مجازی کودک و خانواده» در شماره بعدی برای مخاطبان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha