وزیر علوم با رئیس جامعه المصطفی دیدار کرد
کد خبر: 4179524
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

وزیر علوم با رئیس جامعه المصطفی دیدار کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات با حضور در سازمان مرکزی المصطفی با رئیس و معاونین این نهاد علمی و بین‌المللی دیدار کرد.

وزیر علوم با رئیس جامعه المصطفی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار ایکنا، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت سیزدهم عصر امروز پنجشنبه یازدهم آبان با حضور در ساختمان ستادی جامعه المصطفی با حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی و معاونین وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه در ابتدای این دیدار با اشاره به جنایات و نسل‌کشی غیرانسانی رژیم صهیونیستی در فلسطین و گرامیداشت شهدای مظلوم غزه، اظهار امیدواری کرد به زودی و با یاری خداوند، شر اشرار صهیونیست و حامیان آن از سر مردم منطقه کوتاه شود.

وی ضمن خوشامدگویی به آقای زلفی‌گل و تشکر از همکاری تنگانگ و دائمی میان وزارت علوم و جامعه المصطفی، اظهار کرد: جامعةالمصطفی از سال ۸۶ با ادغام دو سازمان فعال در داخل و خارج از کشور ویژه طلاب و فضلای غیر ایرانی تاسیس شد و اکنون واحد‌های این مرکز علمی در شهر‌های مختلف ایران و جهان پذیرای ده‌هاهزار دانش‌پژوه هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی به معرفی جامعه المصطفی و ویژگی‌های آن پرداخت و توضیحاتی پیرامون فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه بین‌المللی ارائه کرد.

وی با اشاره به جایگاه المصطفی در نشر معارف اهل‌بیت(ع) و گفتمان انقلاب اسلامی اظهار کرد: تاکنون نزدیک به ۴۴۰۰ کتاب به بیش از سی زبان توسط جامعه المصطفی تدوین و انتشار یافته که حدود ۷۰۰ عنوان از این کتب، آموزشی و کمک آموزشی و دو هزار اثر نیز پژوهشی به شمار می‌آیند.

سپس محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در جامعه المصطفی، فعالیت‌های علمی و آموزشی این نهاد علمی و بین‌المللی را شایسته تقدیر دانست و از آمادگی کامل وزارت علوم برای گسترش همکاری‌ها با این نهاد علمی بین‌المللی خبر داد.

انتهای پیام
captcha