مرحله استانی چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن در اصفهان برگزار شد
کد خبر: 4176540
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
در بخش معارفی

مرحله استانی چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن در اصفهان برگزار شد

مرحله استانی بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، امروز، ۲۷ مهرماه در امامزاده شاه میرحمزه اصفهان برگزار شد.

مرحله استانی بخش معارفی چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآن در اصفهانحمید بخشی، مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری مرحله استانی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات امروز، ۲۷ مهرماه همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات امامزاده شاه‌ میرحمزه اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در مرحله استانی این مسابقات، ۱۸۰ نفر در رشته‌های معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه و معارف قرآن کریم با هم به رقابت پرداختند.

مدیر امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: در رشته معارف صحیفه سجادیه، ۱۳ زن و ۳ مرد، در رشته معارف نهج‌البلاغه، ۲۷ زن و ۱۱ مرد و در رشته معارف قرآن کریم، ۶۳ زن و ۳۲ مرد شرکت کردند. این آزمون شامل ۵۰ سؤال تستی در هر رشته بود.

وی اضافه کرد: منابع این آزمون در رشته معارف نهج‌البلاغه، حکمت‌‌ ۱ تا ۷۵، در رشته معارف صحیفه سجادیه، دعای شماره ۱ تا ۴۴ و در رشته معارف قرآن کریم، تفسیر سوره‌های عنکبوت و روم از کتاب تفسیر نمونه بود.

بخشی در خصوص زمان اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارفی گفت: طی دو هفته آینده، نفرات برتر استان، مشخص و لوح تقدیر و هدایایی به آنها تقدیم خواهد شد. سپس براساس سهمیه‌ای که مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای استان اصفهان در نظر خواهد گرفت، تعدادی از این منتخبان برای شرکت در مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

الهه‌سادات بدیع‌زادگان

انتهای پیام
captcha