مرحله استانی مسابقات معارفی در گیلان برگزار می‌شود
کد خبر: 4176392
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴
با حضور ۴۲ شرکت‌کننده

مرحله استانی مسابقات معارفی در گیلان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: مرحله استانی مسابقات معارف قرآن کریم امروز، ۲۷ مهرماه با حضور ۴۲ متسابق در مدرسه شریعتی رشت برگزار می‌شود.

محمدمهدی قربانیان رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف گیلان

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مرحله استانی مسابقات معارفی قرآن خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات معارف قرآن کریم چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف امروز، 27 مهرماه در مدرسه شریعتی رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آزمون ساعت 10 تا 11 به صورت کتبی برگزار می‌شود، افزود: 42 متسابق در سه رشته معارف قرآن کریم (تفسیر نمونه سوره‌های عنکبوت و روم)، معارف نهج‌البلاغه (حکمت‌های یک تا 75 نهج‌البلاغه) و معارف صحیفه سجادیه (شرح دعاهای 42 تا 44 صحیفه سجادیه) با هم به رقابت می‌پردازند.

قربانیان گفت: در رشته معارف قرآن 20 خانم و 12 آقا، در رشته معارف صحیفه سجادیه 3 آقا و یک خانم، در رشته معارف نهج‌البلاغه 3 آقا و 3 خانم به مرحله استانی مسابقات راه یافتند که نفرات برتر هر یک از این رشته‌ها در مرحله استانی در دو بخش آقایان و خانم‌ها به شرط کسب حد نصاب نمره که در آئین نامه مسابقات آمده، به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha