تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه تهران با آرمان‌های امام(ره) و شهدا
کد خبر: 4170543
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه تهران با آرمان‌های امام(ره) و شهدا

دانشگاهیان دانشگاه تهران روز دوشنبه ۳ مهر ماه همزمان با چهارمین روز هفته دفاع مقدس با اجتماع در یادمان شهدای گمنام واقع در پردیس مرکزی دانشگاه تهران، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، مراسم تجدید میثاق اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تهران با آرمان‌های والای امام و شهدا، روز دوشنبه ۳ مهر ماه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در محل یادمان شهدای گمنام واقع در جوار مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دانشگاهیان دانشگاه تهران در این مراسم که پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و با حضور ایثارگران، جانبازان و آزادگان دانشگاه برگزار می‌شود، پس از قرائت زیارتنامه شهدا، به غبارروبی و عطرافشانی مزار پنج شهید گمنام آرمیده در صحن دانشگاه تهران می‌پردازند.

دوشنبه سوم مهرماه چهارمین روز هفته دفاع مقدس است که مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این روز در جای جای کشورمان با عنوان «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی» و با محوریت روز ایثار و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران اجرا می‌شود.

به همین مناسب گردهمایی بزرگ اعضای هیات علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران شامگاه روز دوشنبه سوم مهرماه با حضور رئیس دانشگاه تهران، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و مهمانانی ویژه در محل تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران و با محوریت اداره کل امور شاهد و ایثارگر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha