برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه بانوان در امارات معرفی شدند
کد خبر: 4170520
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

برگزیدگان مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه بانوان در امارات معرفی شدند

نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن «شیخة فاطمة بنت مبارک» ویژه بانوان، امروز، 31 شهریورماه، در شهر «دبی» امارات  معرفی شدند و نماینده اردن حائز رتبه نخست شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «alkhaleej.ae»، آیین اختتامیه این مسابقات امروز به همت مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی برگزار شد و «امینه بنت حمید الطایر»، رئیس شورای اداری انجمن «النهضة» ویژه بانوان، «مریم محمد الرمیثی»، مدیرکل مؤسسه توسعه خانواده امارات، مدیران مؤسسات و مراکز آموزش حفظ قرآن ویژه بانوان، متسابقین و اعضای کمیته داوران، اعضای کمیته برگزارکننده رقابت‌ها و شماری از همراهان شرکت‌کنندگان از حاضران در این مراسم بودند.

این رقابت‌ها با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط «عائشة عزة محمد رشید» از هند آغاز شد و در ادامه فیلم مستندی از آغاز این مسابقات از هفت سال پیش تاکنون پخش شد.

در ادامه این مراسم اسامی 10 نفر برتر این مسابقات معرفی شد که «سندس سعيد محمد صيداوی» از اردن رتبه نخست و «أمة الرحمن بديع كليب» از بحرين رتبه دوم را کسب کردند و «ياسمين ولد دالی» از الجزائر، «مصلحة جمال الدين» از اندونزی و «أسماء عبدالرحمن عبدالله عبدالملک» از یمن به طور مشترک سوم شدند.
 
«اندی بوصو جترا» از سنگال به رتبم ششم دست یافت و «نسيبه حق فائزة» از بنگلادش و «عائشة حميد محمد» از کامرون به طور مشترک به رتبه هفتم دست یافتند و «سميه علی جمعة» از تانزانیا رتبه نهم را کسب کرد و همچنین، «سميره نور معلم» از فنلاند و «نبيله نانسوبوغا» از اوگاندا نیز به‌طور مشترک حائز رتبه دهم شدند.

در این مراسم، از 10 نفرتر برتر هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن ویژه بانوان به‌طور خاص و تمامی شرکت‌کنندگان تجلیل شد.

این مسابقات از روز شنبه، 25 شهریورماه، به همت مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی و در سالن آمفی‌تئاتر باشگاه «علوم و فرهنگ» واقع در منطقه «الممرز» دبی آغاز شد و بانوان حافظ کل قرآن از ۶۰ کشور جهان در این دوره از مسابقات حضور داشتند که در رشته حفظ کل قرآن به رقابت پرداختند.

«شيخ سجاد بن مصطفى كمال» از عربستان، «سالم محمد الدوبی» از امارات، «عبدالله محمد الأنصاری» از امارات، «محمد العربی أحمد» از مصر، «سليمان بن علی بن عبيد المخمری» از عمان، «شيخ وليد حسن علی جناحی» از بحرين از اعضای کمیته داوری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن ویژه بانوان در امارات بودند.

انتهای پیام
captcha