۴۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بندرانزلی توزیع شد
کد خبر: 4168386
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

۴۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بندرانزلی توزیع شد

رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی از تهیه و توزیع ۴۰ بسته تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در قالب اجرای طرح «ارمغان مهر» خبر داد.

داوطلبان هلال احمر بندر انزلی

به گزارش ایکنا از گیلان به نقل از روابط عمومی، کامبیز راحمی‌پور، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی در حاشیه اجرای طرح «ارمغان مهر»، اظهار کرد: این طرح توسط واحد جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی با اهدای 40 بسته تحصیلی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت تهیه و توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه هزینه تهیه این مایحتاج تحصیلی به همت خیرین هلال احمر، داوطلبان و همکاران این مجموعه انجام شد، افزود: همه علاقه‌مندان به مشارکت در امور خیر به‌ویژه این طرح می‌توانند از طریق عضویت در واحد داوطلبان هلال احمر و یا اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود در طرح ارمغان مهر مشارکت داشته باشند.

راحمی‌پور با بیان اينکه در هر سال به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر هفت برنامه اجرا می‌شود که ارمغان مهر یکی از این برنامه‌هاست، افزود: نذر آب، همای رحمت، برپایی ایستگاه صلواتی در ایام محرم، انجام امور عام المنفعه در حوزه بهداشت و درمان، پویش مرهم زائر برای اربعین، اهدای خون و توزیع بسته‌های معشیتی از جمله این اقدامات هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی در خصوص نحوه شناسایی نیازمندان و اهدای کمک‌های خیریه تأکید کرد: در حال حاضر هشت خانه هلال در سطح روستاهای شهرستان فعالیت دارند ضمن اینکه یک خانه هلال تاب آور در سامانسر بندر انزلی مستقر است که افراد نیازمند را شناسایی می‌کنند و در مواردی نیز خود افراد نیازمند به پایگاه‌های هلال احمر مراجعه و پس از راستی آزمایی مورد حمایت قرار می‌گيرند.

راحمی‌پور با بیان اینکه علاقه‌مندان از هر قشری می‌توانند در فعالیت‌های هلال‌احمر سهیم باشند، گفت: در حال حاضر یک‌هزار و 300 نفر در واحد داوطلبان، دو هزار و 500 نفر در واحد جوانان و همچنین ۳۰۰ نفر در واحد امداد هلال احمر شهرستان بندرانزلی فعالیت‌ دارند.

انتهای پیام
captcha