متولیان اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام را بیان کنند
کد خبر: 4164707
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی:

متولیان اطلاع‌رسانی دستاوردهای نظام را بیان کنند

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تشریح اقدامات خوب موجب رضایت مردم خواهد شد که در این راستا ضرورت دارد تا رسانه‌ها، ائمه جمعه و جماعت و تمامی متولیان امر در راستای امیدآفرینی خدمات دولت را بازگو کنند.

حجت الاسلام شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در خبرگان رهبری

به گزارش ایکنا از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 2 شهریور در دیدار با استاندار و مدیران ستادی استانداری به مناسبت آغاز هفته دولت با بیان اینکه بیان دستاوردها و خدمات و تشریح اقدامات مؤثر صورت گرفته باید بازگو شود گفت: این مورد توسط دولت ریا محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: تشریح کارها و اقدامات خوب موجب رضایت مردم خواهد شد که در این راستا ضرورت دارد تا رسانه‌ها، ائمه جمعه و جماعات و تمامی متولیان امر در راستای امیدآفرینی خدمات دولت را بازگو کنند.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه  خدمات استاندار و سایر مسئولان باید طی یک سال گذشته به صورت ریز و درشت برای مردم بیان شود، اظهار کرد: این مهم مردم را به نظام دلگرم می‌کند.

سید محمدرضا هاشمی، استاندار نیز در این دیدار با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: چهار پرواز از سمنان و شاهرود به مقصد نجف در این خصوص منظور شده  که در این راستا  ۴۰ موکب پذیرایی و اسکان از استان سمنان در مرز مهران و کشور عراق و مسیر راهپیمایی استقرار یافتند.

وی با بیان اینکه در راستای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها، نظارت بر بازار و املاک استان تشدید شده افزود: بر این اساس طی اقدامات صورت گرفته ۳۰ بنگاه املاک غیرمجاز در سطح استان پلمپ شدند.

استاندار سمنان تحقق شعار سال، کسب رشد اقتصادی مثبت و کاهش نرخ بیکاری به کمتر از شش درصد را از خدمات صورت گرفته دولت سیزدهم در استان برشمرد و گفت: طی این مدت ضمن جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی استان سمنان، ۱۲۷ واحد راکد مجدد به چرخه اقتصادی بازگشته و فرصت‌های جدید شغلی فراهم شده است.

وی افزود: اجرای بالغ بر ۱۶ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، مازاد تحقق تعهدات در حوزه تسهیلات تبصره ۱۸ و ۱۶، مدیریت تنش آب در ایام تابستان، پیگیری ویژه پروژه‌های تأمین آب، کسب رتبه سوم پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور، از جمله دستاوردهای ارزنده کسب شده توسط دولت در استان سمنان است.

انتهای پیام
captcha