۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی کارکنان ارتش در کرمان ساخته می‌شود
کد خبر: 4162964
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶

۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی کارکنان ارتش در کرمان ساخته می‌شود

آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایگاه هوانیروز در کرمان برگزار شد و براساس پیش‌بینی انجام شده این‌ها خانه‌ها ظرف مدت دو سال به‌صورت ویلایی ساخته می‌شوند.

کلنگ زنی واحد مسکونی کارکنان ارتش در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، آیین کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایگاه هوانیروز کرمان با حضور فرماندهان نیروی زمینی و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، استاندار کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز، ۲۵ مردادماه در کرمان برگزار شد.

امیر سرتیپ یوسف قربانی، فرمانده نیروهای هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان این مراسم با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش علاوه بر وظیفه اصلی خود در حوزه دفاعی و امنیتی، کار پشتیبانی از سایر نیروهای مسلح را نیز انجام می‌دهد، گفت: هر کجا که کشور نیاز داشته باشد و همچنین در بُعد فرا سازمانی، هوانیروز همواره در کمک‌رسانی در سیل، زلزله، انتخابات و ... به‌عنوان نیرویی پیشرو حضور داشته است.

وی با اشاره فعالیت‌های نیروی هوایی ارتش در اورژانس هوایی و نجات ۲ هزار نفر از مرگ حتمی، افزود: در راستای طرح‌های لبیک، گام‌های خوبی در راستای تأمین مسکن برای نیروها برداشته شده است. ۱۰ پروژه از جمله پروژه بهارستان اصفهان، پردس تهران، پرند تهران، سهند تبریز و... از پروژهای در دست اقدام است. پروژه ۳۸ هکتاری کرمان نیز از کارهای سختی بود که طی دو سال پیگیری و همکاری مسئولان استانی به مرحله کلنگ‌زنی رسید.

سرتیپ دوم ستاد، امیرغلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این مراسم با بیان اینکه نیروی زمینی همواره در همه حوزه‌ها از جمله تأمین مسکن کارکنان از پیشروترین نیروها است، اظهار کرد: در سه سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه منزل سازمانی و مسکونی انجام شده در جنوب شرق انجام شده است.

امیرغلامعلیان با اشاره به بهره‌برداری از ۳۹۶ مسکن سازمانی در سال ۱۴۰۰ و همچنین پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌ای با بیش از ۴۰۰ واحد در کرمان، گفت: در کنار منزل سازمانی امکان خوبی برای ساخت منزل شخصی کارکنان فراهم شد و امروز شاهد کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۷۰۰ مسکن شخصی برای کارکنان پایور هستیم و به گونه‌ای پیش‌بینی شده که خانه‌ها ظرف مدت دو سال و به‌صورت ویلایی ساخته شود. کار الحاق ۲ هزار هکتار از زمین‌های اختیارآباد نیز فراهم شده و هزار منزل مسکونی برای کارکنان ارتش در کرمان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha