۱۲ مددجوی کمیته امداد در گرمی صاحبخانه می‌شوند
کد خبر: 4160135
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

۱۲ مددجوی کمیته امداد در گرمی صاحبخانه می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در نشست بررسی آخرین وضعیت ساخت و ساز منازل مددجویی توسط خیران مسکن‌ساز در شهرستان گرمی گفت: ۱۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در گرمی صاحبخانه می‌شوند.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۱۲ مرداد ماه در نشست بررسی آخرین وضعیت ساخت و ساز منازل مددجویی توسط خیران مسکن‌ساز در شهرستان گرمی، اظهار کرد: این ۱۲ مددجوی کمیته امداد تسهیلات بانکی خود را به همراه مساعدت کمیته امداد دریافت کردند، اما چهار سال است که واگذاری واحد‌های مسکونی به آن‌ها به تاخیر افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود این واحد‌ها با ۴۵ میلیون تومان به اتمام برسد که در کنار دریافت تسهیلات ۴۵ میلیون تومانی، ۳۰ میلیون تومان نیز مازاد بر این رقم درخواست کمک و مساعدت از کمیته امداد داشتند که در این زمینه مساعدت‌های لازم را به محض مراحل تکمیلی و بهره‌برداری این پروژه با اخذ مجوز کشوری انجام می‌دهیم.

حسین‌نژاد بیان کرد: با تاکید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل و مسئولان گرمی، مقرر شد تا در مصوبه این جلسه تکمیل و واگذاری ۱۲ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد در گرمی لحاظ شود تا فرآیند کار را به شکل مناسب و مطلوب شاهد باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در مورد ساخت مسکن محرومان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان گرمی، تصریح کرد: در این زمینه نیز قرار است در کنار مساعدت بنیاد مسکن، با جذب اعتبارات ملی از مرکز بتوانیم در ساخت و تکمیل این واحد‌ها تا شروع فصل سرد سال اقدامات موثر و اساسی را انجام دهیم.

وی گفت: در کنار تکمیل این واحد‌ها با رایزنی‌هایی که در حال انجام است امیدواریم در تامین لوازم خانگی اساسی و مورد نیاز این خانوار‌ها نیز مساعدت‌های لازم را شاهد باشیم.

حسین‌نژاد اظهار کرد: سعی‌مان بر این است تا در ساخت، تکمیل و تجهیز واحد‌های مسکونی مددجویان با سرعت عمل بیشتری اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha