مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در 3 منطقه برگزار شد + عکس
کد خبر: 4155880
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در 3 منطقه برگزار شد + عکس

جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش از برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان به میزبانی 3 منطقه تا روز گذشته، 26 تیرماه خبر داد.

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در 3 منطقه برگزار شدبه گزارش ایکنا، مرحله مقدماتی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی 3 منطقه و با حضور برترین‌های یگان‌های مستقر در استان‌های شرقی و جنوب غربی کشور به مدت سه روز تا روز گذشته، 26 تیرماه برگزار شد.


بیشتر بخوانید: 


بنابر گفته محمدرضا کشتگر، جانشین مرکز قرآن، عترت و نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران «در این مرحله که مناطق دزفول، بیرجند و مشهد میزبانی داشتند، مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و اجزاء ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و اذان (ویژه فرزندان پسر) و مفاهیم براساس جزء ۲۲ تفسیر نمونه در دو سطح یک و دو در سه مقطع همسران، بانوان شاغل، فرزندان دختر و پسر با قضاوت داوران بین‌المللی و رقابت بیش از ۷۰۰ متسابق انجام شد».

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در 3 منطقه برگزار شد+ عکس

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ برگزیده از یگان‌های مستقر در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان به میزبانی منطقه بیرجند باهم به رقابت پرداختند، ادامه داد: افزایش سطح کمی حفاظ در این دوره از مسابقات، حضور چهره‌های جدید از حافظان، ارتقای سطح کیفی شرکت‌کنندگان به ویژه در رشته حفظ به دلیل برگزاری دوره‌های  آموزشی در طول سال و حضور مستمر در این کلاس‌ها، شرکت دو و سه نفر از اعضای یک خانواده در این دوره از مسابقات (مادر به همراه فرزندان) و برگزاری کارگا‌ه‌های آموزشی از جمله نکات مثبت این دوره از مسابقات بود.

ضربه‌ای که از فقدان توجه به تلاوت اساتید نسل اول مصر خوردیم

یادآور می‌شود، نفرات منتخب هفت منطقه تهران، مراغه، سنندج، اصفهان، دزفول، بیرجند و مشهد به مرحله سراسری مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نیروی زمینی راه پیدا می‌کنند.

ضربه‌ای که از فقدان توجه به تلاوت اساتید نسل اول مصر خوردیم

مرحله سراسری این مسابقات طی بازه زمانی 14 تا 18 مردادماه در مشهد مقدس همراه با حضور متسابقان به اتفاق خانواده برگزار می‌شود که هرساله مرحله سراسری مسابقات قرآن نزاجا در مشهد مقدس یکی از مهترین عوامل انگیزیشی برای حضور نفرات در مسابقات قرآن است.

مرحله مقدماتی مسابقات قرآن خانواده‌های نزاجا در 3 منطقه برگزار شد+ عکس

انتهای پیام
captcha