پایان 3 روز نمایش لباس‌های محرمی
کد خبر: 4150556
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷

پایان 3 روز نمایش لباس‌های محرمی

رویداد برکت دیدار پس از سه روز در هتل همای تهران به پایان رسید.  

پایان 3 روز نمایش لباس‌های محرمیبه گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم اختتامیه و معرفی برترین طرح‌های رویداد برکت دیدار، یکی از پیش‌رو‌یدادهای دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر، با محوریت طراحی لباس محرم و اربعین در حالی که طبق اعلام، قرار بود ساعت ۱۹ در هتل هما برگزار شود، ساعت ۲۰:۴۵ و با یک ساعت و ۴۵ دقیقه تاخیر و بدون عذرخواهی مسئولان برگزار شد.

همچنین برخلاف اعلام قبلی مسئولان رویداد، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این مراسم حاضر نشد و اعلام شد که این مراسم، مراسم اختتامیه نیست و مراسم اختتامیه نیز بعد از عید غدیر برگزار خواهد شد.  

محمدجواد قاسمیان، دبیر اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این مراسم، گفت: این رویداد بر اساس دغدغه و نیاز مردم طراحی شده بود و با بازخوردهایی که گرفته شد، رویداد خوبی برگزار شد و امیدواریم با حمایت مسئولان از وزارت صنعت گرفته تا سایر مسئولان، مسئولانی که می‌توانند مسیر بودجه خود را به سمت دغدغه فرهنگی لباس بکشانند تا دسترس‌پذیر کردن لباس برای همه محقق شود.

پایان 3 روز نمایش لباس‌های محرمی

مهدیه هاشم‌زاده، دبیر اجرایی رویداد برکت دیدار نیز گفت: هدف ما تولید انبوه طرح‌ها بود که چندین تولیدکننده با طراحان ارتباط گرفتند و قرار است چند طرح تولید انبوه شود. همچنین تور مجازی طراحی کردیم تا همیشه طرح‌ها و تولیدکنندگان در دسترس باشند. بسترهای فروش نیز طراحی شده و طرح‌ها در این بسترها برای فروش ارائه می شود.

سیدمحمد هاشمی، جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز که از این رویداد بازدید و با تولیدکنندگان و طراحان گفت‌وگو کرد، ضمن اظهار امیدواری از اینکه این رویداد بر بازار لباس محرم و اربعین تاثیرگذار باشد از دست‌اندرکاران این رویداد تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha