ساخت مراکز قرآنی در کمپین خیریه بین‌المللی امارات
کد خبر: 4146978
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

ساخت مراکز قرآنی در کمپین خیریه بین‌المللی امارات

سازمان بین‌المللی خیریه(ICO) طرحی را با عنوان «کمپین الاضحی 2023» برای اجرای مجموعه‌ای از ابتکارات و پروژه‌های خیریه از جمله ساخت مراکز حفظ و توزیع نسخه‌های قرآن کریم در داخل و خارج از امارات راه‌اندازی کرده است.

ساخت مراکز قرآنی در کمپین خیریه بین‌المللی امارات

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری امارات، سازمان بین‌المللی خیریه (ICO) طرحی را با عنوان «کمپین الاضحی 2023» برای اجرای مجموعه‌ای از ابتکارات و پروژه‌های خیریه و بشردوستانه با ارزش تخمینی 17 میلیون درهم (حدود 230 میلیارد تومان) در داخل و خارج از امارات راه‌اندازی کرده است.

از جمله مهمترین طرح‌های این کمپین، ذبح و توزیع دام‌های قربانی گاو و گوسفند، کمک‌های غذایی، کفالت ایتام، ساخت مسجد، حفر چاه، ساخت مراکز حفظ قرآن کریم، توزیع نسخه‌های قرآن کریم و سایر پروژه‌های بشردوستانه و خیریه است.

خالد عبدالوهاب آل خواجه، دبیر کل ICO تأکید کرد که امسال این کمپین همزمان با ایام عید سعید قربان با بازدید از مناطق فقیرنشین کشورهایی از جمله نیجر، موریتانی و بنین انجام می‌شود.

مؤسسه خیریه بین‌المللی در سال 1984 در امارت عجمان تأسیس شد. این مؤسسه خیریه، یکی از مؤسسات پیشرو در زمینه‌های خیریه و بشردوستانه محسوب می‌شود که اصول و وظایف خود را در جهت ارتقای کیفیت زندگی و تأمین نیازهای نیازمندان تعریف کرده است. این سازمان به دنبال فراهم کردن ابزارهای توسعه همه جانبه لازم برای ایجاد محیطی سالم و زندگی شایسته برای نیازمندان از طریق پروژه‌های متعددی است که در داخل و خارج از کشور منطبق بر ارزش‌های بین‌المللی و انسانی اجرا می‌کند.

انتهای پیام
captcha