کمک 22 میلیارد تومانی مردم سمنان به نیازمندان در آستانه نوروز
کد خبر: 4129852
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

کمک 22 میلیارد تومانی مردم سمنان به نیازمندان در آستانه نوروز

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) سمنان با بیان اینکه مردم استان در جشن نیکوکاری همزمان با عید نوروز ۲۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، گفت: این کمک‌ها در جشن نیکوکاری و در قالب کالا و نقد جمع‌آوری شد.

ارسالی// جمع‌آوری 22 میلیارد تومان به نیازمندان سمنانی در عید نوروز امسال

به گزارش ایکنا از سمنان، اسماعیل رنگریز، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، پنجم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم استان در جشن نیکوکاری همزمان با عید نوروز ۲۲ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، گفت: ۱۶۱ مرکز نیکوکاری و دفتر یازده‌گانه این نهاد در کنار مراکز سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی، این میزان کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان سمنان را جمع‌آوری کردند.

وی با بیان اینکه با برپایی پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس، میادین اصلی شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد، شاهد سال نو پر برکتی برای نیازمندان بودیم، افزود: ۱۷ هزار و ۱۶۱ خانوار تحت حمایت این نهاد در آستانه سال نو، سبد کالا و سایر بسته‌های عیدانه دریافت کردند.

رنگریز با بیان اینکه در سال گذشته در جشن نیکوکاری ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک مردمی به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده بود، یادآور شد: امسال شاهد افزایش چشم‌گیر کمک‌های مردمی در استان بودیم.

انتهای پیام
captcha